Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はSelena Gomezの Lose You to Love Me です!


ジャスティンのことについて書いたんじゃないかと噂されているセレーナのアルバム代表曲。

毎回毎回ラブソングを出すたびにジャスティンのことだ!と言うのもどうかと思いますが、、
んー、2人の関係は切っても切り離せませんね🤔

————————————————————
You promised the world and I fell for it
あなたは世界に約束して、私は恋に落ちた
I put you first and
あなたを最優先にしたら
You adored it
それを嬉しがっていたわ
Set fires to my forest
森に火をつけて
And you let it burn
そのままにした
Sang off-key in my chorus
私のコーラスでキーをはずして歌った
'Cause it wasn't yours 

あなたのものじゃなかったから

I saw the sign and I ignored it 
サインはあったけど無視してしまった
Rose-colored glasses all distorted 
バラ色の眼鏡は歪んだ
Set fire to my purpose and let it burn 
私の目的に火をつけてそのままにした
You got off on the hurtin'
あなたは傷つけることに夢中になった
When it wasn't yours, yeah
私があなたのものじゃなかった時に

We'd always go into it blindly
私たちはいつも暗闇に向かっていた
I needed to lose you to find me 
自分を見つけるためにあなたから離れる必要があった
This dancing was killing me slowly 
このダンスは少しずつ私を痛めつける
I needed to hate you to love me
自分を愛すために
あなたを嫌いになる必要があった

To love, love,yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため
I needed to lose you to love me, yeah
愛するためにあなたから離れる必要があった
To love, love, yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため
I needed to lose you to love me
愛するためにあなたから離れる必要があった

I gave my all and they all know it
私の全てを捧げた、みんな知ってるわ
Then you tore me down and now it's showing 
でもあなたは私を傷つけた、今明らかになってる
In two months, you replaced us 
たったの2ヶ月であなたはのりかえた
Like it was easy 
簡単なことみたいに
Made me think I deserve it 
それが私のせいだと思わせた
In the thick of healing 
私は回復の真っ最中

We'd always go into it blindly
私たちはいつも暗闇に向かっていた
I needed to lose you to find me 
自分を見つけるために離れる必要があった
This dancing was killing me slowly 
このダンスは少しずつ私を痛めつける
I needed to hate you to love me
自分を愛すために
あなたを嫌いになる必要があった

To love, love,yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため
I needed to lose you to love me, yeah
愛するためにあなたから離れる必要があった
To love, love, yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため
I needed to lose you to love me
愛するためにあなたから離れる必要があった

You promised the world and I fell for it
あなたは世界に約束して、私は恋に落ちた
I put you first and
あなたを最優先にしたら
you adored it
それを嬉しがっていたわ
Set fires to my forest
森に火をつけて
And you let it burn
そのままにした
Sang off-key in my chorus
私のコーラスでキーをはずして歌った

To love, love,yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため
I needed to hate you to love me, yeah
愛するためにあなたを嫌いになる必要があった
To love, love, yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため
I needed to lose you to love me
愛するためにあなたから離れる必要があった
To love, love, yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため

And now the chapter is closed and done
今、この章は幕を閉じて終わった
To love, love, yeah   ×2
愛するために
To love, yeah 
愛のため
And now it's goodbye, it's goodbye for us
今が別れの時、さよなら私たち
————————————————————

Have a nice day キラキラ