Hi guys what’s up;)

こんにちはMiyu'sです🌹

今回はMachine Gun KellyCamila CabelloBad Things です!



悪い男にハマってしまって抜け出せない女の子👩

なんでだろうね、ほんと、毎回言ってるけど
なんで悪い男って中毒性があるんだろうね笑
なんかちょっとカッコよくみえるよね(私だけ?


——————————–—————————
[Camila]
Am I out of my head?
考えすぎかな?
Am I out of my mind?
おかしくなっちゃったかな?
If you only knew the bad things I like 
もし"いけないこと"が好きって気付いてたら
Don’t think that I can explain it 
説明できるなんて思えない
What I can say, it’s complicated 
なんて言うか、、複雑なの
Don’t matter what you say 
あなたが何を言おうが関係ない
Don’t matter what you do 
あなたが何をしようが気にしない
I only wanna do bad things with you 
私はただあなたと"いけないこと"がしたい
So good, that you can’t explain it 
それは説明できないくらい良いの
What can I say, it’s complicated 
なんて言うか、、複雑なの

[Kelly]
Nothing’s that bad 
悪いことじゃない
If it feel good 
これが心地いいと思っているなら
So you come back 
君は戻ってくるさ
Like I knew you would 
俺には分かるんだ
And we’re both wild 
2人ともワイルドで
And the night’s young 
夜はまだまだこれから
And you’re my drug 
君はドラッグみたいに中毒性がある
Breathe you in ‘til my face numb 
顔が麻痺するまで吸い込みたい
Drop it down to that bass drum
ベースドラムのリズムにのって
I got what you dream about 

君の夢を叶えてあげる
Nails scratchin’ my back tatt
君が背中のタトゥーを引っ掻く
Eyes closed while you scream out 
声が出てる間は目を閉じて
And you keep me in with those hips 
君の中に俺をとどめておいてくれ
While my teeth sink in those lips 
激しくキスしてる間は
While your body’s giving me life 
君の体は俺の生きがい
And you suffocate in my kiss 
キスで窒息になりながら
Then you said 
君は言う

I want you forever 
永遠にあなたが欲しい
Even when we’re not together 
たとえ離れ離れになっても
Scars on my body 
背中の引っ掻き傷のおかげで
I can take you whenever
どこにいたとしてもあなたを連れて行ける
I want you forever 
永遠にあなたが欲しい
Even when we’re not together 
たとえ離れ離れになっても
Scars on my body 
背中の引っ掻き傷のおかげで
I can look at you whenever 
どこにいたとしてもあなたを見つけられる

[Camila]
Am I out of my head?
考えすぎかな?
Am I out of my mind?
おかしくなっちゃったかな?
If you only knew the bad things I like 
もし"いけないこと"が好きって気付いてたら
Don’t think that I can explain it 
説明できるなんて思えない
What I can say, it’s complicated 
なんて言うか、、複雑なの
Don’t matter what you say 
あなたが何を言おうが関係ない
Don’t matter what you do 
あなたが何をしようが気にしない
I only wanna do bad things with you 
私はただあなたと"いけないこと"がしたい
So good, that you can’t explain it 
それは説明できないくらい良いの
What can I say, it’s complicated 
なんて言うか、、複雑なの

[Kelly]
I can't explain it
説明できない
I love the pain
この痛みが好きなんだ
And I love the way your breath 
君の息遣いで
Numbs me like novacaine 
ドラッグみたいに麻痺するのも好きだ
And we are always high 
俺たちはいつもハイで
Keep it strange 
おかしい奴らさ
Okay, yeah, I'm insane
うん、俺は正気じゃないけど
But you the same
それは君もだろ
Let me paint the picture 
絵を描かせてくれ
Couch by the kitchen 
キッチンにあるソファで
Nothin’ but your heels on 
ただ君がそばにいるだけで
Losin’ our religion 
信仰心も失ってしまう
You're my pretty little vixen
君は小さくて可愛い女狐
And I'm the voice inside your head
頭の中で君の声がする
That keeps telling you 
言い続けるさ
to listen to all the bad things I say
俺の言う"いけないこと"を聞き続けろよって
And you said

君は言う

I want you forever 
永遠にあなたが欲しい
Even when we’re not together 
たとえ離れ離れになっても
Scars on my body 
背中の引っ掻き傷のおかげで
I can take you whenever
どこにいたとしてもあなたを連れて行ける
I want you forever 
永遠にあなたが欲しい
Even when we’re not together 
たとえ離れ離れになっても
Scars on my body 
背中の引っ掻き傷のおかげで
I can look at you whenever 
どこにいたとしてもあなたを見つけられる

[Camila]
Am I out of my head?
考えすぎかな?
Am I out of my mind?
おかしくなっちゃったかな?
If you only knew the bad things I like 
もし"いけないこと"が好きって気付いてたら
Don’t think that I can explain it 
説明できるなんて思えない
What I can say, it’s complicated 
なんて言うか、、複雑なの
Don’t matter what you say 
あなたが何を言おうが関係ない
Don’t matter what you do 
あなたが何をしようが気にしない
I only wanna do bad things with you 
私はただあなたと"いけないこと"がしたい
So good, that you can’t explain it 
それは説明できないくらい良いの
What can I say, it’s complicated 
なんて言うか、、複雑なの

The way we love, is so unique
私たちの愛し方はとてもユニークで
And when we touch, I'm shivering
触れ合ったら、ゾクゾクする
And no one has to get it
他の誰もそんなことできない
Just you and me
あなたと私だけ
Cause we're just living
ただ私たちは生きている
Between the sheets 
シーツに挟まれて

[Kelly & Camila]
I want you forever 
永遠にあなたが欲しい
Even when we’re not together 
たとえ離れ離れになっても
Scars on my body 
背中の引っ掻き傷のおかげで
I can take you whenever
どこにいたとしてもあなたを連れて行ける
I want you forever 
永遠にあなたが欲しい
Even when we’re not together 
たとえ離れ離れになっても
Scars on my body 
背中の引っ掻き傷のおかげで
I can look at you whenever 
どこにいたとしてもあなたを見つけられる

[Camila]
Am I out of my head?
考えすぎかな?
Am I out of my mind?
おかしくなっちゃったかな?
If you only knew the bad things I like 
もし"いけないこと"が好きって気付いてたら
Don’t think that I can explain it 
説明できるなんて思えない
What I can say, it’s complicated 
なんて言うか、、複雑なの
Don’t matter what you say 
あなたが何を言おうが関係ない
Don’t matter what you do 
あなたが何をしようが気にしない
I only wanna do bad things with you 
私はただあなたと"いけないこと"がしたい
So good, that you can’t explain it 
それは説明できないくらい良いの
What can I say, it’s complicated 
なんて言うか、、とても複雑なの
————————————————————

Have a nice day キラキラ