V Rainy Days

 

▼ Rainy Days ▼

グローバルファッションブランド|SHEIN(シーイン)

 

 

 

Rainy days
雨の日は

I'm thinkin' 'bout you
君のことを考えてる


What to say

なんて言えばいいのかな


Wish I knew how to find the way
君へと続く道を見つける方法を知ってたらいいのに

Right back to you on rainy days like
雨の日みたいにすぐ君の元へ戻るよ

 

Rainy days
雨の日は

I'm thinkin' 'bout you
君のことを考えてる


What to say

なんて言えばいいのかな


Wish I knew how to find the way
君へと続く道を見つける方法を知ってたらいいのに

Right back to you on rainy days like
雨の日みたいにすぐ君の元へ戻るよ


Starin' at my phone
スマホを見つめて

なん けいっじ
난 깨있지
僕は起きてるよ

Hopin' for your call lately
君からの電話を待ってるんだ 最近の僕は

I've been on my own maybe
僕はずっと一人ぼっちだったのかもしれない

いじぇん じなん いれ めんなる
이젠 지난 일에 맨날
もう過ぎ去ったことに毎日

Time with you was so amazing
君との時間は忘れられないよ

Haven't changed, it's still the same me
何も変わらない あの頃と同じ僕

ぬっおっじまん うり だし
늦었지만 우리 다시
もう遅いかもしれないけど 僕たちはまだ

Can we go back to that moment again? 
もう一度あの頃の僕たちに戻れるかな?
 

Rainy days
雨の日は

I'm thinkin' 'bout you
君のことを考えてる


What to say

なんて言えばいいのかな


Wish I knew how to find the way
君へと続く道を見つける方法を知ってたらいいのに

Right back to you on rainy days like
雨の日みたいにすぐ君の元へ戻るよ

 

Rainy days
雨の日は

I'm thinkin' 'bout you
君のことを考えてる


What to say

なんて言えばいいのかな


Wish I knew how to find the way
君へと続く道を見つける方法を知ってたらいいのに

Right back to you on rainy days like
雨の日みたいにすぐ君の元へ戻るよ


Remember how I used to make you laugh the most
僕が君を一番笑顔にさせてた時を思い出して

ねが いろん まる はる じゃぎょく おぶおど
내가 이런 말 할 자격 없어도
僕にこんなこと言う資格はないけど

Let me make up for all the time we lost
僕たちが失った全ての時間を埋め合わさせてほしいんだ

We can start again, open all the doors
僕たちやり直そうよ もう一度心を開いてよ

Don't tell me it's over
もう私たちは終わっただなんて言わないで

We can start it over
僕たちはまだやり直せるから

のぬん なうぃ ね いぷ 
너는 나의 네 잎 clover
君は僕の四つ葉のクローバー

Yeah, I can feel your touch, I remember your kiss
君を近くに感じて 君とのキスを思い出すよ

ぐ まるん あぱっじ
그 말은 아팠지 and I miss you
その言葉は痛かったし 君が恋しいよ

 

Rainy days
雨の日は

I'm thinkin' 'bout you
君のことを考えてる


What to say

なんて言えばいいのかな


Wish I knew how to find the way
君へと続く道を見つける方法を知ってたらいいのに

Right back to you on rainy days like
雨の日みたいにすぐ君の元へ戻るよ

Rainy days
雨の日は

I'm thinkin' 'bout you
君のことを考えてる


What to say

なんて言えばいいのかな


Wish I knew how to find the way
君へと続く道を見つける方法を知ってたらいいのに

Right back to you on rainy days like
雨の日みたいにすぐ君の元へ戻るよ