OneDirection新曲「They Don’t Know About Us」歌詞&和訳




People say we shouldn’t be together
We're too young to know about forever
But I say they don’t know what they talk talk talkin’ about

Cause this love is only getting stronger
So I don’t wanna wait any longer
I just wanna tell the world that you're mine girlll
Ohh

They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night’s
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right

Baby they don’t know about
They don’t know about us

Just one touch and I was a believer
Every day it gets a little sweeter
It’s getting better
Keeps getting better all the time girl

They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night’s
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right

Baby they don’t know about
They don’t know about us

They don’t know how special you are
They don’t know what you’ve done to my heart
They can say anything they want
Cause they don’t know about us

They don’t know what we do best
That’s between me and you our little secret

But I wanna tell em
I wanna tell the world that you're mine girl

They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night’s
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right

Baby they don’t know about
They don’t know about us

They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night’s
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right

Baby they don’t know about
They don’t know about us

They don’t know about us
They don’t know about us



僕達は一緒になるべきじゃないって皆は言う
永遠を誓うには若すぎるって…
でも そうやってずっと言い続けることの意味なんて
本当は分かっちゃいないんだ

だって この愛は強くって壊れたりしない
これ以上立ち止まっていたくない
君は僕のたった一人の女の子だって言いたいんだ


誰も僕達が描いた軌跡なんて知らないんだ
どれほど僕が君を愛してるかってことも分かっちゃいない…
でも,はっきり言えることがある
あいつらは僕達に嫉妬してるだけ
誰も僕達だけの あの夜を知らない
僕はずっと待ち続けてたんだ
そしてやっと見つけた…
これが全てだって感じる愛を

Baby誰も僕達のこと 分かってないんだよ


君に触れただけなのに
僕は信じる意味を知った
毎日それだけで優しさに触れられた
君はいつだって…
いつだって最高の女の子だよ

誰も僕達が描いた軌跡なんて知らない
どれほど僕が君を愛してるかってことも分かっちゃいない…
でも,はっきり言えることがあるんだ
あいつらは僕達に嫉妬してるだけだってね
誰も僕達だけの あの夜を知らない
僕はずっと待ち続けてたんだ
そしてやっと見つけた…
これが全てだって感じる愛を

Baby 誰も僕達のこと分かってないんだよ

君が特別だって誰も知らない
君が僕の心を強くさせることなんて分かってないんだ
求めてることを
あいつらが言えるわけないだろ?
だって僕達のこと分かってないんだから

誰も僕達が最高だって知らない
僕と君 2人だけの小さな秘密にしておこう

でも これだけは言わせて欲しい
僕の世界を輝かせるのは 君だけなんだ

誰も僕達が描いた軌跡なんて知らないんだ
どれほど僕が君を愛してるかってことも分かっちゃいない…
でも,はっきり言えることがある
あいつらは僕達に嫉妬してるだけなんだ
誰も僕達だけの あの夜を知らない
僕はずっと待ち続けてた
そしてやっと見つけた…
これが全てだって感じる愛を

Baby 誰も僕達のこと分かってないんだよ
×2


誰も分かってない
僕達2人のこと
知らないんだ
本当の僕達のこと…