OneDirection新曲「I Would」歌詞&和訳



Lately I found myself thinking
Been dreaming about you a lot
And up in my head I'm your boyfriend
But that's one thing you've already got

He drives to school every morning
While I walk alone in the rain
He'd kill me without any warning
If he took a look in my brain

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would
Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would

Back in my head we were kissing
I thought things were going alright
With a sign on my back saying 'kick me'
Reality ruined my life

Feels like I'm constantly playing
A game that I'm destined to lose
Cause I can't compete with your boyfriend
He's got 27 tattoos

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would
Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would

Would he please you?
Would he kiss you?
Would he treat you like I would?
Would he touch you?
Would he need you?
Would he love you like I would?

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would

Would he please you?
Would he kiss you?
Would he treat you like I would?
Would he touch you?
Would he need you?
Would he love you like I would?

Would he say he's in L-O-V-E?
Well if it was me then
I would, I would
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would

I would, I would yeah.




気づいたんだけど
最近ずっと考え事してるな…
君のこと ずっと考えてる
君のBoyfriendになってるのを想像しちゃうんだ
でも すでに君には愛しの奴がいる

あいつは毎朝,車で学校に乗りつける
僕は雨の中歩いて通ってるっていうのに!!
もしあいつが僕の頭の中を覗き見れたら
何の前触れもなく僕に殴りかかってくるだろうな


あいつ今,恋の真っ只中にいるって言ったっけ?
もし僕がそうなら
君が落ち込んでる時 抱きしめてあげるのに
Baby 僕ならそれが出来るって知るべきだよ

本当にあいつ恋してるんだろうか
もし僕があいつなら
君が下向いてたら抱きしめてあげるのに
僕が出来るって君に知って欲しいよ


頭の中では僕達キスしてた
空想では問題ないだろ
僕の背中にあるサインは「蹴ってくれ(後押しして)」って言ってる
でも現実は僕の人生を潰しにかかる

気分ではずっと君にアタックしてるはずなのに
恋のゲームは負け続ける運命にあるみたいだ
だって君のBoyfriendと争うなんて馬鹿げてる
奴 27個もtattooあるんだ


あいつ今,恋の真っ只中にいるって言ったっけ?
もし僕がそうなら
君が落ち込んでる時 抱きしめてあげるのに
Baby 僕ならそれが出来るって知るべきだよ

本当にあいつ恋してるんだろうか
もし僕があいつなら
君が下向いてたら抱きしめてあげるのに
僕が出来るって君に知って欲しいよ


あいつ君で満足してるのかな?
君にキスした?
僕が接するように優しく接してもらってる?
気持ちは通い合ってる?
君が必要だって言ってた?
僕が君を愛するみたいに愛してもらってる?

あいつ今,恋の真っ只中にいるって言ったっけ?
もし僕がそうなら
君が落ち込んでる時 抱きしめてあげるのに
Baby 僕ならそれが出来るって知るべきだよ

あいつ君で満足してるのかな?
君にキスした?
僕が接するように優しくしてもらってる?
気持ちは通い合ってる?
君が必要だって言ってた?
僕が君を愛するみたいに愛してもらってる?

本当にあいつ恋してるんだろうか
もし僕があいつなら
君が下向いてたら抱きしめてあげるのに
僕が出来るって君に知って欲しいよ

僕なら
僕なら出来るんだ





1Dの歌詞史上最高に弱気な男の子の話ですね~
こういう子もいますよね!:-D

屈強そうな彼女のBoyfriendって想像しやすいですね!!

てゆうか確かハリー27個くらいtattooありますよね!!??
1ヶ月前は23個あったから:D

ゼインより多いし☆



テンポ良いし聞きやすい曲でした:DXx