鈴木亮平 オフィシャルブログ 「Neutral」 Powered by Ameba-1365280366823.jpg
 
 

To all who came to see the play "HIKOBAE 2013" in JACCC Aratani Hall, LA and BMCC Tribecca Performing Arts Center, NY
 

Thank you so much for coming to our play. As an actor, I believe that acting is one of the strongest form of art to make a difference in people's souls. I believe that the emotions we shared together and the donations you kindly made will surely influence the world and help those still suffering in my country.

We will keep doing this, I will keep living Eiji's life, in order to help the victims' souls and to praise the self-sacrifying heroic spirit of human being.

Again, thank you very much for coming. You already made a difference. I hope I'll see you again!
 
 
 
『HIKOBAE 2013』ロス公演、ニューヨーク公演に来てくれたお客様へ

 
   この度は、ご来場ありがとうございました。僕は、演技というのは人の心にもっとも訴えかける手段の一つだと信じています。劇場で僕らが共にシェアした感情といただいた寄付は、必ず世界を少しだけ変え、今も苦しんでいる人々を助けることにつながると思います。
   僕たちはこの芝居をこれからも続けていこうと思っていますし、人々の心の復興と、人間の自己犠牲愛を讃えるために、これからも栄治の人生を生き続けていきたいと思っています。

   あらためて、ご来場本当にありがとうございました。またお会いできるのを楽しみにしています。
 
 
(※写真の法被は亡くなられた相馬市消防団員の方のもので、ニューヨーク公演に限りご両親の許可をいただき劇中で着用させていただきました。)