懐かしい気持ち | ステ・リーの大切な日々

ステ・リーの大切な日々

ご訪問ありがとうございます。
Thank you for you coming to my blog.
블로그에 와주셔서 감사합니다.
謝謝你來到博客。

東京・竹芝にある

シンガポール・シーフード・リパブリック東京で

ランチを食べに行きました😊


初来店でしたが小麦アレルギーの私でも、ご配慮いただき食べれるメニューがたくさんありました。

どれも美味しかったので、シンガポールに行った時のことを思い出し、懐かしい気持ちになりました。

スタッフの方の丁寧な対応がよかったで、また利用したいと思いました。

今回はランチで利用しましたが、次回は是非夜に利用したいです😊
















It was my first visit, but even though I am allergic to wheat, there were many dishes that I could eat with consideration.

Everything was delicious, so I remembered when I went to Singapore and felt nostalgic.

The polite service of the staff was good, and I would like to use it again.

This time I used it for lunch, but next time I would definitely like to use it at night😊


食べログから引用しました🙂💦