今夜は皆さんに僕の大好きな洋楽を紹介したいと思います。

The Callingの「Wherever You Will Go」

ずいぶん前の曲なんですが、歌詞もかっこいいしメロディも良くて軍隊で歌って休みを取った思い出もあります。

最近日本で大人気の「CNBLUE」も韓国の歌番組でカバーをしたことがあるほど韓国では人気のある曲です。


聴くにはここをクリックしてください!


歌詞はこちらです。


-----------------------------------------------------------


The Calling「Wherever You Will Go」

So lately, been wondering
Who will be there to take my place
When I'm gone you'll need love to light the shadows on your face
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then between the sand and stone could you make it on your own.

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low, I'll go wherever you will go

And maybe, I'll find out
A way to make it back someday
To watch you, to guide you, through the darkest of your days
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then I hope there's someone out there
who can bring me back to you

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low, I'll go wherever you will go

[Runaway] with my heart
Runaway with my hope
Runaway with my love

I know now, just quite how
My life and love might still go on
In your heart, in your mind I'll stay with you for all of time

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low, I'll go wherever you will go

If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go


The Calling「Wherever You Will Go」

最近ずっと気になってたのは
誰が僕の代わりになるだろうということ
僕がいなくなった、君はきっと顔に浮かんでいる影を照らしてくれる愛が必要
もし大きい波が、僕らを飲み込もうとしたら
砂と岩の間で君は一人で耐えられるかな?

僕にできるなら、そうしたい
君がいくとこならどこにでもついていくよ
ものすごく高いところも、ものすごく低いところも
君がいくとこならどこにでもついていくよ

そして多分、僕は答えを出すはず
いつかその方法を見つけ出す
君を暗闇の中から見守って守る方法を
もし大きい波が、僕らを飲み込もうとしたら
誰かそこにいてほしい
君がいるところに送ってくれる誰かが…

僕にできるなら、そうしたい
君がいくとこならどこにでもついていくよ
ものすごく高いところも、ものすごく低いところも
君がいくとこならどこにでもついていくよ

僕の心と共に行こう
僕の希望と共に行こう
僕の愛と共に行こう

今ははっきり分かる気がする
僕の人生と愛はそのまま続くということを
君の胸の中で、君の心の中で、僕は永遠に君といるよ

僕にできるなら、そうしたい
君がいくとこならどこにでもついていくよ
ものすごく高いところも、ものすごく低いところも
君がいくとこならどこにでもついていくよ

もし時間を戻せるなら
君がいくとこならどこにでもついていくよ
もし君を僕のものにすることができるなら
君がいくとこならどこにでもついていくよ

-----------------------------------------------------------

雨も降ってるしとても寒いですね。

皆さん風邪ひかないように体に気をつけてくださいね。


*****************

Se.N 公式ツイッター
http://www.twitter.com/starsen

Se.N 公式ホームページ
http://palette-website.net/web-sen/

Se.Nの音楽を聴くには(YouTube)
http://www.youtube.com/user/senstartokyo

ファンレターはこちらへ
〒106-0032
東京都 港区 六本木4-1-16
株式会社 ぱれっと Se.N 宛

*****************