今日は結構暖かったですね!

今夜は皆さんに、僕が落ち込んだり、嫌なことがあったりする時にいつも聴いてる歌を紹介したいと思います。

Will youngの「Anything is possible」

とても前向きの歌詞で聴いてるだけで心が温まります。
落ち込んでる時に聴くとすごく力になる曲です。


聴くにはここをクリックしてください!


歌詞はこちらです。


---------------------------------------------------------------

Will young 「Anything is possible」

I never thought I could be feeling this way
Standing here in front of you this perfect day
It's hard to imagine where tomorrow will lead
I'll keep this moment in my heart for eternity
 
Even through the rain I kept my faith
The will to follow through
And I'll never lose my way again 
And it's all because of you
 
* I'm flying high like the wind
  Reaching the impossible, I'll never doubt again
  I'm flying high cause your love's made me see
  That anything is possible 
  Possible cause you believe in me
 
In a world full of strangers, you were my saving grace
You show me I was not alone
Alone in this place, no
I never believed it that a dream could come true but
If anyone has changed my mind then baby it's you
 
* Repeat
 
It's possible to spread my wings
And reach into the sky
Believe that I can fly away
When you're by my side
 
I'm flying high like the wind
Reaching the impossible, I'll never doubt again
I'm flying high cause your love's made me see
That anything is possible
Is possible when you believe in it
Anything is possible 
Possible when you believe in me

When you believe in me.

=

Will young 「Anything is possible」

こんな風に感じるなんて考えもしなかった
この完全な日にキミの目の前に立てるなんてね
明日が導いてくることを想像するのは簡単じゃないけど、
僕は、この瞬間を僕のこころに永遠に刻みつけるよ

雨が降りつづけても、僕は、この約束を守って
僕の意志で最後までやり遂げるよ
そして、僕は内なる強さを失くしたりしない
それはすべてキミのおかげだよ

*僕は風のように舞いあがり、
 不可能なことに手が届くんだ、二度と疑ったりしない
 僕は高く舞いあがり、「キミの愛のおかげ」で分かったんだ。
 どんなことも可能なんだって
 なんでもできるよ、だって、キミは僕を信じているから

見知らぬ人たちばかりの世界で、キミは僕の欠点を補ってくれる
キミは僕はひとりじゃないって言ってくれた
ひとりきりでこの場所にいるのではないと
夢など叶うものじゃないと信じていたけど、
もし、僕のそんな考えを変えられる人がいるとすれば、それはキミだよ。

雨が降りつづけても、僕は、この約束を守って
僕の意志で最後までやり遂げるよ
そして、僕は内なる強さを失くしたりしない
それはすべてキミのおかげだよ

*リピート

僕のつばさを広げて、
空へとはばたくことができるよ
僕は遠くまで飛び立てると信じて
キミが僕のとなりにいてくれさえすれば

*リピート

なんでもできるよ、キミが僕を信じていてくれるなら

---------------------------------------------------------------

*****************

Se.N 公式ツイッター
http://www.twitter.com/starsen

Se.N 公式ホームページ
http://palette-website.net/web-sen/

Se.Nの音楽を聴くには(YouTube)
http://www.youtube.com/user/senstartokyo

スマホで聴けるラジオ「wallop」の「タッチーとセンのザ★K-POP」に毎週水曜日午後5時半から6時15分までレギュラー出演
アプリのダウンロード方はこちらを参考してください
http://www.wallop.tv

ファンレターはこちらへ
〒106-0032
東京都 港区 六本木4-1-16
株式会社 ぱれっと Se.N 宛

*****************