Life Style Protect The Natural 1



I put almost everything I had in the recycling. And I discarded all the rest except for one piece of clothing that I was wearing. Letting go and throwing everything away completely changed the way I think and look at things. But it was a very strong shocking on me. My favorite CD, movie DVD, team uniforms, and memorable photos. Clothes, refrigerator, air conditioner, washing machine, I was left with nothing.Leaving only my brain and body. However I was convinced that the best way to practice, experience, understand, and generate ideas for real environmental protection was to own nothing, to have nothing.I believe that few people have the courage and energy to go this far, as I did. This is because it is nearly impossible to discard everything in social life. However, it is necessary to act on the ecological ideas generated from my experience. Because if we don't, the future of humanity will be many times harsher than the present.


ECOLOGY is a way of thinking that anyone can do immediately. I have shortened the distance to my office. I have shortened the distance to my office so that I can work in my room and have my office within a few minutes walking distance.This drastically reduces gasoline consumption, food costs, and expenses associated with travel. Live near your workplace.Living in a dormitory or apartment complex can be a very eco-friendly choice.

If you are going to be a real protect the natural and ecologisty , you need to live close to your school and workplaces. You need to live close to school or workplaces and minimize gasoline and energy consumption. Commuting large amouns for energy and traveling to far away places is not something to be proud of. That behavior will destroy the future of humanity the planet.


And workplaces and communities need kitchens that prepare food in a way that is healthy for people and the natural environment , and that minimizes Co2 emissions and the heat generated by cooking. We will need a kitchen that can cook large quantities of food with cooking utensils that have good thermal conductivity.


This is a simple eco-friendly thing that anyone can do. Please practice this with everyone. For the future of humanity and the earth.Today, I have sent you the first article on the theme of "Protect The Natural". See you next time.




Super Big Dreams💗🌏💗




和訳


生きることは 自然を守ること 1


私は持っているもの、その殆ど全てをリサイクルに出しました。そして、着ていた1着の服を除いて、残りはすべて廃棄しました。すべてを手放し、捨てたことで私の考え方や、物の見方はすっかり変わりました。しかし、それは私に非常に強い衝撃を与えました。お気に入りのCD、映画のDVD、チームのユニフォーム、思い出の写真、洋服、冷蔵庫、エアコン、洗濯機、何も残さず全て無くなりました。最後に私の脳と体だけが残りました。しかし、本当の環境保全を実践し、体験し、理解し、アイデアを生み出すには、何も持たないことが一番だと確信したのです。私のように、ここまでやる勇気と行動力を持った人は少ないと思います。なぜなら、社会生活において、すべてを捨てることは不可能に近いからです。しかし、私の経験から生まれたエコロジーの考えに基づいて行動することは必要な事だと言えます。そうしなければ、人類の未来は現在の何倍も過酷なものになるでしょう。


Ecology (エコロジー) は、誰にでもすぐ出来ます。私は職場までの距離を短くしました。自分の部屋で仕事をし、徒歩数分のところに職場があります。私はこれにより、ガソリンの消費量や食費、移動にかかる費用を大幅に削減することが出来ました。職場近くの寮に住むこと、職場近くの集合住宅に住むことは、とても自然環境に配慮した選択だと言えます。

もし、あなたが本当に自然を守り、本当にエコロジーを実践するなら、学校や職場の近くに住む必要があります。学校や職場の近くに住んで、ガソリンやエネルギーの消費を最小限に抑える必要があります。エネルギーを大量に消費して遠方まで通勤や通学することは、決して誇れることではありません。そのような行動は、人類の未来と地球の未来を破壊します。


職場やコミュニティには、人と自然環境にやさしく、調理によるCO2排出と熱の発生を最小限に抑えたキッチンが必要になります。私たちには、熱伝導率の良い調理器具で大量に料理出来る、自然環境に配慮したキッチンが必要なのです。


これは誰にでも出来る、シンプルで簡単な自然環境に優しいエコになります。ぜひ、皆さんで実践してください。人類と地球の未来のために。本日は「Protect The Natural」をテーマに第1回目の記事をお送りしました。それでは、次回もお楽しみに。