When I started filming, he started singing. | Rugby Sitges Sunset

Rugby Sitges Sunset

Sitges Sunrise and Sunset are very beautiful. SitgesのSunriseとSunsetは非常に綺麗です。 Like most people who love rugby, the Spaniards are rough and sloppy, and I love them. スペイン人は大雑把でいい加減で、ラグビーを好きな連中と同じで、私は大好きです。

撮影を始めると歌を歌いはじめた人

It was a warm day today. The thermometer in front of the pharmacy read 28 degrees.

The weather forecast called for a maximum temperature of 22 degrees.

To take pictures of the sunrise, I decided to take pictures from in front of the jetty, which is a little further away from the usual church.

 

今日は暖かい日でした。薬局の前の温度計では28度となっていました。
天気予報では最高温度22度ということだったのですが。
朝陽の撮影にいつもの教会の前から少し離れた突堤の前から撮ることにしました。

 

While I was filming, a man came up next to me and started talking to me.

I can't speak it, but I know what they're saying: French, Spanish, Catalan.

But I have no idea what this person is saying.

撮影していると一人の男性が私の横にやってきて、何か話しかけてきました。
私は話すことはできませんが、フランス語、スペイン語、カタルニア後の何を話しているかはわかります。
でもこの人の言葉は全く何語かわかりません。

 

I replied in English, but it seemed like he wanted me to take a video.

Up until now, I've had people from the UK and the US wait for me in front of the church because they knew I was filming and uploading videos of people visiting Sitges on YouTube.

英語で返事をしたのですが、どうやら動画を撮って欲しいと言っているようです。
今まで、イギリスとアメリカから来た人で、私がYouTubeでSitgesに来ている人を撮影してアップロードしていることを知っていて、教会の前で待っていてくれたこともありました。
 

But when I started filming, he suddenly started singing.

でも撮影を始めると突然歌を歌い始めました。