Hi, I'm sunny from US.![]()
I'm gonna start write my own blog here today.
I will mix English, Korean, and Japanese to write this blog.
I came here US from Japan in June16th.
I will start my Master's in US and work as a language teacher.
Mainly, I will write about my experience through graduate school in US and experience as a language teacher in US.
So far, I visited my friends in LA.
I'm now having a summer program at Washington University.
여기부턴 한국어로 할께요.
미국대학원을 다니면서 제가 느낀 것들을 소개드리면서 제 블러그를 보시는 분들에게 유요한 정보를 드리고나 아니면 그냥 재미있게 봐주시면이라고 생각해요.
한국어를 잘 못해서문법이나 표현에 어색한 점이 있겠지만 여러분들이 코멘트로 알려주시면 주시면 아주 고맙습니다.
I have so many assignment for nextweek
, so
오늘은 여기까지 할께요.
안녕~![]()
