こんにちは!

素直になりたい

sunaoーcookie

です。



Welcome to 

sunao-cookie's blog


Today is ice cream day.



おすすめのアイス、教えて!

Tell me your recommended ice cream.


▼本日限定!

Limited to today !


ブログスタンプ

Blog Stmp



あなたもスタンプをGETしよう



Let's get a stamp too. 


私はサーティワンの
アイスクリームが好きです。
 l ike 31 ice cream.



そう言えば、
By the way,

Long ago

付き合っていた彼(元旦那)は、
Fromer lover

アイスを
乗せていたコーンを捨てていました
threw away ice cone.


私は、
コーンまで食べるのが普通と
思っていました。
I thought it was normal to eat corn.

驚き!
Surprised !


私も、彼も 
I and he

違った意味で驚き合いました。

 were surprised in different ways.



私は、
I said

「も、もったいないお化けがでるよ~」
"Ah , a wasteful ghost appears."

彼は、
He said, 

「底まで食べるの?!
" Do you eat so much?

喰い意地が張ってる」
You are eager to eat. "

🍨『普通捨てるだろー』🍦
" Should be thrown away normally. "


とのこと、
Such thing,


サーティワンの
コーンは、
他社と違ってcookieぽくて
すごく
美味しいです!

31-corn is very delicious unlike other comanies.


私はコーン部分が大好き
I love ice cones.

サーティワンのは
特にです。
I especially love 31-ice cones.

皆さんは
どうでしょうか?
What about you ?

私は捨てるなんてできません。
I can't throw away.

本日は
アイスクリームの日
 Today is ice cream day,


そんな懐かしい事を
思い出しました。
I I have nostalgic memories now.


そして、
彼の意見は正しい!

And his opinion is corrsct.


私は喰い意地は張ってます。
I am eager to eat.


食いしん坊です。
I am a glutton.



くだらない話題で、すみません。
It is a dull story.  I am story.



本日は
お詫びの為英訳してみました。
As an apology , I tried adding an English translation.


ご覧くださり
ありがとうございます。
Thank you for watching.



sunaoーcookie