おちかれさんで〜す!(≧∇≦) | すみれオフィシャルブログ「Sumire:A day in the life」Powered by Ameba

すみれオフィシャルブログ「Sumire:A day in the life」Powered by Ameba

すみれオフィシャルブログ「Sumire:A day in the life」Powered by Ameba




皆、オールスター感謝祭みてくれたかな~???☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆



Did you guys all tune in to watch the "All-star Kanshasai"?? ✨💖😆✨💖😆



photo:01



photo:02



photo:03



photo:04





すっっっっっっっっっっごい楽しかった~~~!!!(((o(*゚▽゚*)o))) 本当に最高な番組ですよね!盛り上がりが半端なかった!!!まさにオーマイゴッドなイベントでした!!!😂✨💖



It was SOOOOOOOOOOOOOO much fun!!!! Seriously, it's such an awesome show! We all got super pumped, and we were going wild! Like literally, it was an "OMG" event!!!!!!!



photo:05





今回は初出演させて頂いたんですけど、なんと、島崎和歌子さんがスプリントリレーに参加している間、司会代役として今田耕司さんと一緒にMCを挑戦してみました!!!音譜



This was my first time on the show, but while Ms. Wakako Shimazaki was participating in the relay game, I had the opportunity to host with Mr. Koji Imada as an MC!



photo:06





そして、間違えて「参加する」と押しちゃって、ミニマラソンに出ちゃいました!笑 (^_^;) 結構キツくて、最後の方はもう死んじゃうかもと思ってたけど、サイドラインに居てくれた皆さんの応援、ハイタッチ、笑顔に囲まれて、頑張れました!あせるアップ



AND, I accidentally pressed the "Participate" button, and got to run the mini marathon! Lol. The race was pretty difficult, and I thought I was going to die towards the end, but because of everyone at the sidelines cheering us on, giving us high-fives, and smiling at us, we were all able to work hard and run like the wind!!!



photo:07



photo:09



photo:10





それでね、昨日はマミー達がハワイに帰っちゃうから、花見しようって決めてたのに、雨がジャージャー…T^T でも、うちら松原家は雨に慣れてるので、ちょい花見しましたよ!明治神宮にも行ってきました!!



photo:11





Oliver's so cute! Isn't my baby brother the most adorable thing you've ever seen?!?! hehehe, he's probably gonna kill me for posting this... 叫び爆弾メラメラむかっ



🌟🌟🌟🌟



本当に漢字を全然読めなかったほぼ外人だった自分が、ここまでこれたことは、日本でこういうお仕事をさせて頂いたお陰です!やっとふるさとの日本の心を感じて来て、何より自分を探してた青春の時代がやっと落ち着いて来れた気がする…



もっともっとがんばるぞーーー!!!



Gotta keep workin' our okoles (meaning: butt in Hawaiian) off! 😝😝😝



#lovinlife #letsgoletsgo #ifweworktogether #ifweholdontogether #dreamscometrue ラブラブ恋の矢



Aloha,



Sumire 🌺🌺🌺



iPhoneからの投稿