Oh what a night! ♪ | すみれオフィシャルブログ「Sumire:A day in the life」Powered by Ameba

すみれオフィシャルブログ「Sumire:A day in the life」Powered by Ameba

すみれオフィシャルブログ「Sumire:A day in the life」Powered by Ameba











Special "RUSH": the movie and TAG Heuer event with Ron Howard! An amazing director, producer, actor, role-model, father, and all-around human being. Now I absolutely have to pursue my dreams until I get to work with you one day!!!


ハリウッド監督、ロン・ハワードさんと「ラッシュ」& タグホイヤーのイベントでお話出来て、感動。

本当に素晴らしい方で、ずっとずっと尊敬していた人物だったので、いつか共演する為に頑張らないと!









I can't believe that I had the privilege of finally meeting one of the most influential, pivotal, respected people in Hollywood, Ron Howard.


私が本当に誇りに思っている方とやっと出会える事が出来ちゃいました。

アメリカのエンターテイメント業界の中では最も影響力がある、皆の憧れの ロン・ハワード さんとの夢の共演でした。










We were both so fortunate to receive the most beautiful TAG Heuer watches as gifts from the president, Antoine Pin, and TAG Heuer Japan!!! Got a wee bit too excited, but it was SUCH a nice, heart-warming gesture that we will never forget! ラブラブキラキラうれし泣きハイビスカス



この度、私達は本当にラッキー過ぎて、タグ・ホイヤーの社長、アントワーヌ・パンさんとタグ・ホイヤージャパンから素敵な時計をプレゼントして頂きました!

ちょっと興奮し過ぎてロンさんとはしゃいじゃったけど、本当に嬉しくて、いつまでも忘れない思い出になりました!(;_;)






What a spectacular evening, and one for the books for sure!!!!


めっちゃくっちゃ素晴らしい夜でした…本当に幸運な時間を過ごせて、幸せです…キラキラキラキラキラキラ


It's gonna start to get warm soon, so get out your spring fling fashion everybody!!!!!! ニコニコ晴れブーケ1ブーケ2チューリップ赤


もうそろそろ暖かくなってくるから、皆、春のお洋服準備しよ~~~!

たのしゅぃみぃ~~~!!!(((o(*゚▽゚*)o)))


Happy end of winter time :)


Aloha,


Sumire ハイビスカスハイビスカスハイビスカス