Drama - The 4th Mini Album
Drama
aespa エスパ
作詞 방혜현, Ellie Suh(153/Joombas)
作曲 노아이덴티티(NoIdentity), Waker(153/joombas), EJAE, Charlotte Wilson
編曲 노아이덴티티(NoIdentity)



Ya Ya I'm the Drama

Ziggy ziggy zag I'm new

'Cause I go biggie biggie bad It's true


なrかろうん ぬ なね びちん Toxic
날카로운 눈 안에 비친 Toxic
鋭い目の中に映った Toxic


ね ぼんぬぐr だんぎょ Zoom
내 본능을 당겨 Zoom
私の本能を引き寄せる Zoom


Hold up, What? Oh my god


You say, What? だちょ のん
You say, What? 다쳐 넌
You say, What? 怪我するよ 君は


You better watch out


うりん いみ ごせん Boom
우린 이미 거센 Boom
私たちはもう激しい Boom


だrりょがご いっそ Vroom
달려가고 있어 Vroom
駆けてるんだ Vroom


I li-li like me when I roll


Li-li-like me when I'm savage


Li-li-like me when I go


Li-li-likie when I baddest


Hold up びちゅr ったらそ
Hold up 빛을 따라서
Hold up 光を追って


だら だ だ だrりょなが Run
달아 다 다 달려나가 Run
駆け出していけ Run


Go Finally Ra ta ta ta


だうm せげるr よろ なん
다음 세계를 열어 난
次の世界を開くよ 私は


1, 2 It's time to go


ふえ おpっそ なん
후회 없어 난
後悔はない 私には


まっそ なん っけぼりょっち
맞서 난 깨버렸지
立ち向かって私は壊したの


なr ったらそ うmじぎr Rules
날 따라서 움직일 Rules
私に従って動く Rules


そんっくとぅろ せさんうr どぅどぅりょ うmじぎょ
손끝으로 세상을 두드려 움직여
指先で世界を叩いて動かす


Yeah I'm coming


I bring I bring


all the Drama-ma-ma-ma


I bring Drama-ma-ma-ma


With my girls in the back


Girls in the back


Drama


Trauma-ma-ma-ma


I break Trauma-ma-ma-ma


With MY WORLD in the back


なろ しじゃkっとぇぬん Drama
나로 시작되는 Drama
私から始まる Drama


(All that)


Drama-ma-ma-ma


(Bring it that)


Drama-ma-ma-ma


With my girls in the back


Girls in the back Yeah


I break


Trauma-ma-ma-ma


(We them)


Trauma-ma-ma-ma


With MY WORLD in the back


なろ しじゃkっとぇぬん Drama
나로 시작되는 Drama
私から始まる Drama


Drama-ma-ma-ma


Drama-ma-ma-ma (3, 2, 1)


Drama-ma-ma


You know I've been kind of like


1, 2, 3 っかmっちゃん のrらrったうm Scene
1, 2, 3 깜짝 놀랄 다음 Scene
1, 2, 3 驚く次の Scene


きるr ごもじん
키를 거머쥔
キーを手にした


じゅいんごぐん な
주인공은 나
主人公は私


4, 3, 2 Going down


すぃpっけ Through
쉽게 Through
簡単に Through


Deja Vu がち
Deja Vu 같이
Deja Vu みたいに


ぐりょじぬん いみじ
그려지는 이미지
描かれるイメージ


なr ぐじ まkっち まら
날 굳이 막지 말아
私を止めようとしないで


いごん ね Drama
이건 내 Drama
これは私の Drama


どばるん ぐじ あん まが
도발은 굳이 안 막아
挑発は止めないでおくよ


Uh I'm a stunner


1, 2 It's time to go


たおるぬん なr (たぬん なr)
타오르는 날 (타는 날)
燃え上がる自分を (燃える自分を)


ぬっきょ なん And I love it
느껴 난 And I love it
感じてる 私 And I love it


せろうぉじぬん Rules
새로워지는 Rules
新しくなる Rules


なん ぬぬr っと (どぅ ぬぬr っと)
난 눈을 떠 (두 눈을 떠)
私は目を開ける (両目を開ける)


しじゃkっとぇん ごr (のん) あら (Now)
시작된 걸 (넌) 알아 (Now)
始まったことに (君は) 気づいてる (Now)


It's coming


I bring I bring


all the Drama-ma-ma-ma


I bring Drama-ma-ma-ma


With my girls in the back


Girls in the back


Drama


Trauma-ma-ma-ma


I break Trauma-ma-ma-ma


With MY WORLD in the back


なろ しじゃkっとぇぬん Drama
나로 시작되는 Drama
私から始まる Drama


Into the REAL WORLD


だがおん Climax
다가온 Climax
近づいてくる Climax


どぅりょうぉはじ ま
두려워하지 마
怖がらないで


You and I


はmっけ っそ ねりょがぬん Story
함께 써 내려가는 Story
一緒に書き連ねていく Story


なr がろまがっとん No
날 가로막았던 No
私を阻んでいた No


はんげるr っとぅぃお のも Every day
한계를 뛰어 넘어 Every day
限界を飛び越える Every day


Oh Imma make it my way


Out of the way Yeah


I bring I bring


all the Drama-ma-ma-ma


I bring Drama-ma-ma-ma


With my girls in the back


Girls in the back.


Drama


Trauma-ma-ma-ma


I break Trauma-ma-ma-ma


With MY WORLD in the back


なわ はmっけはぬん Drama
나와 함께하는 Drama
私と共にする Drama


(All that)


You know, I'm savage


ごちもmぬん Baddest
거침없는 Baddest
躊躇うことのない Baddest


なるr どぅrろっさん Thrill
나를 둘러싼 Thrill
私を取り巻いた Thrill


ごちん よじょん そげ Drama
거친 여정 속의 Drama
激しい旅の中の Drama


(Drama-ma-ma)


ねが っけとぅりr もどぅん Trauma
내가 깨트릴 모든 Trauma
私がぶち壊すすべての Trauma


(Drama-ma-ma)


しまぐm しじゃkっとぇぬん Drama
지금 시작되는 Drama
今始まる Drama


Ya Ya のろ しじゃkっとぇr MY Drama
Ya Ya 너로 시작될 MY Drama
Ya Ya 君から始まることになる My Drama