★★★★★ (5-STAR)
Youtiful
Stray Kids (스트레이 키즈) ストレイキッズ
作詞 방찬 (3RACHA)
作曲 방찬 (3RACHA), Nickko Young
編曲 Nickko Young


参考程度にご覧ください


Looking at yourself
自分自身を見つめると

A lot goes in your mind
考え事で頭がいっぱいで

“I don't know if I'm ready to show myself”
「自分を見せる準備ができてるのかわからない」

You worry day and night
君はずっと心配してるね


Look at the stars fall
星が降るのを見て

They leave the sky, goodbye
さよならと空から去っていく

Must be an oracle, like a waterfall
神のお告げだよ、それはまるで滝のように

They shower you with love tonight
今夜君に愛となって降り注ぐ


'Cause you are
だって君は

You're perfect in my eyes
僕にとっては完璧なんだ

You are
完璧なんだよ

Don't ever doubt yourself
自分を疑ったりしないで


I know that feeling too, I've been inside the dark
僕にもその感覚がわかるよ、暗闇の中にいたから

I've never been so empty, hopeless
こんなに虚しくて絶望的だったことはない

But no, it isn't true
だけどそれは違ってた

'Cause know that all the stars are by your side
星たちはみんな君のそばにいるから


You know, whenever there's a chance
伝えられるときはいつでも

I will tell you that you're amazing as you are
僕は君に君はありのままで素敵だと伝えるよ

'Cause when you give me a glance
なぜなら君が僕に視線を向けると

I am sure that I see the universe in your eyes
僕にはしっかりと君の目に宇宙が見えるたんだ

Don't you ever tell yourself that you're not enough
自分自身に人より劣ってるなんて言ったりしないで

I am certain that you're truly fine
僕は君が素晴らしい人だって確信してるよ

You are a miracle, miracle
君は奇跡、奇跡だよ

You are Youtiful
君はありのままで美しいんだ


Let me tell a little story
短い物語を聞かせてあげる

About the star that couldn't shine or blink
輝いたり煌めけなかった星の話だよ

Out of a million, billion
膨大な数の星の中

Felt like an alien, alien
よそ者のように感じてた


Then that little star was surely
それでもその小さな星が

Going to become the biggest thing
一番大きな星になるのは間違いなかったんだ


Making a fantasy, family
幻想や家族

Beautiful galaxy, galaxy
美しい銀河を作りだす


'Cause you are
だって君は

More than beautiful, one of a kind
美しいという言葉では表しきれない唯一無二の存在

You are
君という人は君しかいない

Just know I'm always by your side
僕がいつだって君のそばにいるってことだけは覚えていてね


You know, whenever there's a chance
伝えられるときはいつでも

I will tell you that you're amazing as you are
僕は君に君はありのままで素敵だと伝えるよ

'Cause when you give me a glance
なぜなら君が僕に視線を向けると

I am sure that I see the universe in your eyes
僕にはしっかりと君の目に宇宙が見えるたんだ

Don't you ever tell yourself that you're not enough
自分自身に人より劣ってるなんて言ったりしないで

I am certain that you're truly fine
僕は君が素晴らしい人だって確信してるよ

You are a miracle, miracle
君は奇跡、奇跡なんだ

You are Youtiful
君はありのままで美しい


Another day ahead
それでもときには

Don't wanna leave the bed
ベッドにこもっていたくて

You're looking at the mirror
鏡を見ると

See the tears covered in red
涙を流す自分の姿が見えたりする

I know that you've been cold this whole time
君がずっと辛かったことはわかってるよ

But now I'm here to make it end
だけどそんなのはもう僕がここにいて終わらせるから


You know, whenever there's a chance
伝えられるときはいつでも

I will tell you that you're amazing as you are (Amazing as you are)
僕は君に君はありのままで素敵だと伝えるよ

'Cause when you give me a glance
なぜなら君が僕に視線を向けると

I am sure that I see the universe in your eyes (Universe in your eyes)
僕にはしっかりと君の目に宇宙が見えるたんだ


Don't you ever tell yourself that you're not enough
自分自身に人より劣ってるなんて言ったりしないで

I am certain that you're truly fine (Certain that you're truly fine)
僕は君が素晴らしい人だって確信してるよ

You are a miracle, miracle
君は奇跡、奇跡だよ

You are Youtiful
君はありのままで美しい