DARK BLOOD
Bite Me
ENHYPEN
作詞 Cirkut, Jason Evigan, David Stewart, Lourdiz, Supreme Boi
作曲 Cirkut, Jason Evigan, David Stewart, Lourdiz, Supreme Boi



It's you and me in this world


ねげろ だし わ tie  me
내게로 다시 와 tie me
僕の元へ戻ってきて tie me


なr ぐうぉなr っこらみょん
날 구원할 거라면
僕を救うつもりなら


Just come kiss me and bite me


ひょrぐぁん そん memory
혈관 속 memory
血管の中の memory


のr ちゃっとん ね せぽぬん scream
널 찾던 내 세포는 scream
君を探していた僕の細胞は scream


いじぇん あら what I had to be
이젠 알아 what I had to be
いまはわかるよ what I had to be


うんみょぐん うりr だし ばrぎょねっち
운명은 우릴 다시 발견했지
運命は僕たちをまた見つけたんだ



Got me bad bad bad なるr ぐぇろぴん
Got me bad bad bad 나를 괴롭힌
Got me bad bad bad 僕を苦しめた


むぉんがr ちゃじゃ へめぬん dreams
뭔갈 찾아 헤매는 dreams
何かを探して彷徨う dreams


っとおrらっそ when you next to me
떠올랐어 when you next to me
頭に浮かんだんだ when you next to me


じゃmし いちょじん なえ いるみ
잠시 잊혀진 나의 이름이
少しの間忘れられていた僕の名前が



(Oh my oh my god)


This blood's pumping crazy


(Oh my oh my god)


Cuz I know you'll save me



Come here and get some


なmぎょじゅぉ oh my neck にっこらん じゅんご
남겨줘 on my neck 네 거란 증거
残してよ on my neck 君のものだという証


Just come over and bite me
 


Come here and get some


のr ちゃんみはr sidekick ぐげ ね すんみょん
널 찬미할 sidekick 그게 내 숙명
君を讃える sidekick それが僕の宿命


Just come over and bite me



It's you and me in this world


ねげろ だし わ tie me
내게로 다시 와 tie me
僕の元へ戻ってきて tie me


なr ぐぉなr っこらみょん
날 구원할 거라면
僕を救うつもりなら 


Just come kiss me and bite me



It's you and me in this world


い おどぅm そげそ light me
이 어둠 속에서 light me
この闇の中で light me


ぎふぇるr じゅrっこらみょん
기회를 줄 거라면 
チャンスをくれるなら


Just come kiss me and bite me


Yeah



のえげ ばちrっけ のるr じきr brave heart
너에게 바칠게, 너를 지킬 brave heart
君に捧げるよ,君を守る brave heart


ぐぁごえ ぼりん ね おりそぐん おまん
과거에 버린 내 어리석은 오만
過去に捨ててきた僕の愚かな傲慢さ


Come to me, make it right


だし よんぎょれ じゅぉ なr
다시 연결해 줘, 날
また繋いでよ,僕を


さmきょ なr
삼켜, 날
飲み込んで,僕を



(Oh my oh my god)
 

This blood's pumping crazy


(Oh my oh my god) 


Cuz I know you'll save me



Come here and get some


なmぎょじゅぉ oh my neck にっこらん じゅんご
남겨줘 on my neck 네 거란 증거
残してよ on my neck 君のものだという証


Just come over and bite me



Come here and get some 


のr ちゃんみはr sidekick ぐげ ね すんみょん
널 찬미할 sidekick 그게 내 숙명
君を讃える sidekick それが僕の宿命


Just come over and bite me 



It's you and me in this world


ねげろ だし わ tie me
내게로 다시 와 tie me
僕の元へ戻ってきて tie me


なr ぐうぉなr っこらみょん
날 구원할 거라면
僕を救うつもりなら


Just come kiss me and bite me



It's you and me in this world


い おどぅm そげそ light me
이 어둠 속에서 light me
この闇の中で light me


ぎふぇるr じゅrっこらみょん
기회를 줄 거라면 
チャンスをくれるなら


Just come kiss me and bite me


Yeah