UNFORGIVEN (feat. Nile Rodgers) かなルビ
LE SSERAFIM (르세라핌) ルセラフィム ルセラ
作詞 Score(13), Megatone(13), Supreme Boi, Oneye, Josefin Glenmark, Anders Gukko, Anne Judith Wik, Nermin Harambasic, Benjmn, Feli Ferraro, Kris Jana, Kyler Niko, Young Chance, BELLE, Glenda "Gizzle" Proby, Makaila J'Lynn Garcia, Believve
作曲 Score(13), Megatone(13), Supreme Boi, Oneye, Josefin Glenmark, Anders Gukko, Anne Judith Wik, Nermin Harambasic, Benjmn, Feli Ferraro, Kris Jana, Kyler Niko, Young Chance, BELLE, Glenda "Gizzle" Proby, Makaila J'Lynn Garcia, Believve



Unforgiven I'm a villain I'm a


Unforgiven なん ぐ ぎるr ごろ
Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven 私はその道をゆく


Unforgiven I'm a villain I'm a


せ しでろ ぎおkっとぇr unforgiven
새 시대로 기억될 unforgiven
新時代として記憶される Unforgiven



Yeah what you want?


ぶrぴょなみ ぎっとぅん face, wanna shut me up
불편함이 깃든 face, wanna shut me up
不快な気持ちが滲み出た face, wanna shut me up


さにゃんがむr ごどぅぺ ちゃんぬん うぉりおす
사냥감을 거듭해 찾는 워리어S
獲物を繰り返し探すウォリアーズ


のえ げいめ なん むんじぇんあ such a freak ごrちっこり
너의 game에 난 문제아 such a freak 골칫거리
君の gameの 私は問題児 such a freak 厄介者



Let me tell you 'bout LE SSERAFIM


ねが じぇいr しるん ごん なrぐん でむrりm
내가 제일 싫은 건 낡은 대물림
私が一番嫌いなのは古びた継承


おどぅm そk っぷるr きょ まち rebellion
어둠 속 불을 켜 마치 rebellion
闇の中 火をつける まるで rebellion


We gonna kick it break it rules gon' give up



Unforgiven yes I was bleeding


ひもpっし ぬr じょやま ねっとん っさうm but I ride
힘없이 늘 져야만 했던 싸움 but I ride
力無くいつも負けるしかなかった戦い but I ride


ばらん じょkっと おpっそ よんそ ったうぃぬん
바란 적도 없어 용서 따위는
求めたこともない 許しなんて


なん ぐmぎるr ぎょぬぉ watch me now
난 금기를 겨눠 watch me now
私は禁忌を狙う watch me now


Now now now



Unforgiven I'm a villain I'm a


Unforgiven なん ぐ ぎるr ごろ
Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven 私はその道をゆく


Unforgiven I'm a villain I'm a


せ しでろ ぎおkっとぇr unforgiven
새 시대로 기억될 unforgiven
新時代として記憶される unforgiven



ならん じょ のも がち がじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで一緒に行こう my “unforgiven girls”

ならん そん のも がち がじゃ my “unforgiven boys”
나랑 선 넘어 같이 가자 my “unforgiven boys”
私と踏み出して一緒に行こう my “unforgiven boys”


Unforgiven unforgiven unforgiven


はんげ うぃろ なmぎょじぬん うり いるm
한계 위로 남겨지는 우리 이름
限界の上に残される私たちの名前


ならん じょ のも がち がじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで一緒に行こう my “unforgiven girls”



U-unforgiven-given-given


ね styleろ livin' livin' livin'
내 style로 livin' livin' livin'
私の styleで livin' livin' livin'


ね ばんしk あじゅ うぉん おpっし っと はんぐんまrろん あじゅ ちょろpっし
내 방식 아주 원 없이 또 한국말론 아주 “철없이”
私のやり方は心ゆくまで 韓国語では「わきまえない」


Get started let's get started


みれ ぐ あぺ せぎょどぅぉ なえ story
미래 그 앞에 새겨둬 나의 story
未来 その前に刻む 私の story


しんにょみ じぇみょん なん villain, I'm not that cinderella type of a girl
신념이 죄면 난 villain, I'm not that cinderella type of a girl
信念が罪なら私は villain, I'm not that cinderella type of a girl



Unforgiven yes I was bleeding


ひもpっし ぬr じょやま ねっとん さっうm but I ride
힘없이 늘 져야만 했던 싸움 but I ride
力無くいつも負けるしかなかった戦い but I ride


ばらん じょkっと おpっそ よんそ ったうぃぬん
바란 적도 없어 용서 따위는
求めたこともない 許しなんて


なん ぐmぎるr ぎょぬぉ watch me now
난 금기를 겨눠 watch me now
私は禁忌を狙う watch me now


Now now now



Unforgiven I'm a villain I'm a


Unforgiven なん ぐ ぎるr ごろ
Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven 私はその道をゆく


Unforgiven I'm a villain I'm a


せ しでろ ぎおkっとぇr unforgiven
새 시대로 기억될 unforgiven
新時代として記憶される unforgiven



ならん じょ のも がち がじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで一緒に行こう my “unforgiven girls”


ならん そん のも がち がじゃ my “unforgiven boys”
나랑 선 넘어 같이 가자 my “unforgiven boys”
私と踏み出して一緒に行こう my “unforgiven boys”


Unforgiven unforgiven unforgiven


はんげ うぃろ なmぎょじぬん うり いるm
한계 위로 남겨지는 우리 이름
限界の上に残される私たちの名前


ならん じょ のも がち がじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで一緒に行こう my “unforgiven girls”



Unforgiven I'm a villain I'm a


Unforgiven なん ぐ ぎるr ごろ
Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven 私はその道をゆく


Unforgiven I'm a villain I'm a


Unforgiven なん ぐ ぎるr ごろ
Unforgiven 난 그 길을 걸어
Unforgiven 私はその道をゆく



Oh I will never be a clown


Oh ぼげ どぇrっこや なだうm
Oh 보게 될 거야 나다움
Oh 目撃するはずだよ 私らしさ


Oh ね もkっそりん じょm loud
Oh 내 목소린 좀 loud
Oh 私の声はちょっと loud


Oh I don't care just shout it out!



ならん じょ のも がち がじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで一緒に行こう my “unforgiven girls”


ならん そん のも がち がじゃ my “unforgiven boys”
나랑 선 넘어 같이 가자 my “unforgiven boys”
私と踏み出して一緒に行こう my “unforgiven boys”


Unforgiven unforgiven unforgiven


はんげ うぃろ なmぎょじぬん うり いるm
한계 위로 남겨지는 우리 이름
限界の上に残される私たちの名前


ならん じょ のも がち がじゃ my “unforgiven girls”
나랑 저 너머 같이 가자 my “unforgiven girls”
私と向こうまで一緒に行こう my “unforgiven girls”