OMG
NewJeans
作詞 Gigi, Ylva Dimberg, 하니(HANNI)
作曲 Jinsu Park, Ylva Dimberg, David Dawood
編曲 Jinsu Park
혜인(HYEIN), 해린(HAERIN), 다니엘(DANIELLE), 하니(HANNI), 민지(MINJI)





い のれぬん it's about you baby

이 노래는 it's about you baby 
この歌は it's about you baby


Only you


You you you 


You you you you



ねが ひmどぅrって
내가 힘들 때
私が辛いとき


うrっこっかとぅrって
울 것 같을 때
泣きそうなとき


ぎうんど いじぇん
기운도 이젠
元気ももう


なじ あぬrって
나지 않을 때
出ないとき


It's you なr ごkっちょんはね
It's you 날 걱정하네 
It's you 私を心配してくれてるよね


It's you なr うっけはね
It's you 날 웃게하네
It's you 私を笑わせてくれるよね


まらん へど どぇ
말 안 해도 돼 
何も言わなくていいよ


Boy what do you say



(They keep on asking me, “who is he?”)


もrりどぅん おんじぇどぅんじ だrりょわ
멀리든 언제든지 달려와
遠くたっていつだって駆けつけて


(They keep on asking me, “who is he?”)


ばっぷん ちょkっと おpっし のん なたな
바쁜 척도 없이 넌 나타나
忙しい素振りも見せず君は現れる


(They keep on asking me, “who is he?”)


いげ まり どぇに なん むろぶぁ
이게 말이 되니 난 물어봐
ありえないよね 私は尋ねる


(They keep on asking me, “who is he?”)


のぬん まりゃ
너는 말야
君はね


He's the one that's living in my system baby



Oh my oh my God 


いぇさんへっそ な
예상했어 나
予想してた 私


I was really hoping 


That he will come through 


Oh my oh my God 


だん のっぷにや
단 너뿐이야
君のことばっかり


Asking all the time about what I should do



No I can never let him go


のまん せんがんな 24
너만 생각나 24 
君のことばかり頭に浮かぶんだ 24


なん へんうんあや じょんまrろ I know, I know
난 행운아야 정말로 I know, I know 
私はラッキーだよ 本当に I know, I know


のん あrぎ じょんっかじぬん な
널 알기 전까지는 나 
君を知る前までは私


うぃみ おpっそっそ じょんぶ だ
의미 없었어 전부 다 
何もかも意味がなかった


ね まみ っくち おmぬん ごr I know, I know
내 맘이 끝이 없는 걸 I know, I know 
私の気持ちはどこまでも続く I know, I know



I'm going crazy right?


おでぃそどぅん
어디서든
どこにいたって


みょっぽにどぅん
몇 번이든
何度だって


There ain't nothing else that I would hold on to


I hear his voice 


Through all the noise


じゃmしらど ね そん のっち ま no, no
잠시라도 내 손 놓지 마 no, no
少しの間だけでも私の手を放さないで no, no



ごkっちょん おpっちゃな
걱정 없잖아
心配ないよ


'Cause I got someone


ほんじゃらど ぐぇんじゃな
혼자라도 괜찮아
一人でも平気


'Cause I love someone 



(They keep on asking me, “who is he?”)


もrりどぅん おんじぇどぅんじ だrりょわ
멀리든 언제든지 달려와
遠くたっていつだって駆けつけて


(They keep on asking me, “who is he?”)


ばっぷん ちょkっと おpっし のん なたな
바쁜 척도 없이 넌 나타나
忙しい素振りも見せず君は現れる


(They keep on asking me, “who is he?”)


いげ まり どぇに なん むろぶぁ
이게 말이 되니 난 물어봐
ありえないよね 私は尋ねる


(They keep on asking me, “who is he?”)


のぬん まりゃ
너는 말야
君はね


He's the one that's living in my system baby



Oh my oh my God 


いぇさんへっそ な
예상했어 나
予想してた 私


I was really hoping


That he will come through


Oh my oh my God


だん のっぷにや
단 너뿐이야
君のことばっり


Asking all the time about what I should do



No I can never let him go


のまん せんがんな 24
너만 생각나 24
君のことばかり頭に浮かぶんだ 24


なん へんうんあや じょんまrろ I know, I know
난 행운아야 정말로 I know, I know 
私はラッキーだよ 本当に I know, I know


のr あrぎ じょんっかじぬん な
널 알기 전까지는 나 
君を知る前までは私 


うぃみ おpっそっそ じょんぶ だ
의미 없었어 전부 다 
何もかも意味がなかった


ね まみ っくち おmぬん ごr I know, I know
내 맘이 끝이 없는 걸 I know, I know 
私の気持ちはどこまでも続く I know, I know



のわ な
너와 나
君と私


My heart is glowing


It's glowing up 


のらんまん いっすみょん むそうr げ おpっそ
너랑만 있으면 무서울 게 없어 
君といられたら怖いものはないよ


がどぅん めうぉじん だ めうぉじん (ぶrごじん)
가득 메워진, 다 메워진 (붉어진)
いっぱいに満たされた,全部満たされた (赤くなった)


My heart is glowing, it'd be glowing 


'Cause he



Oh my oh my God


いぇさんへっそ な
예상했어 나
予想してた 私


I was really hoping


That he will come through


Oh my oh my God 


だん のっぷにや
단 너뿐이야
君のことばっかり


Asking all the time about what I should do


No I can never let him go


He's right there for me 24  


なん へんうんあや じょんまrろ I know, I know
난 행운아야 정말로 I know, I know 
私はラッキーだよ 本当に I know, I know


のr あrぎ じょんっかじぬん な
널 알기 전까지는 나
君を知る前までは私


うぃみ おpっそっそ じょんぶ だ
의미 없었어 전부 다
何もかも意味がなかった


おっとけ
어떡해
どうしよう



My heart is glowing, it's glowing 


My heart is glowing up


So I can't sleep at night