Conversation 日本語訳
TWICE(트와이스)
作詞 사나
作曲 Chris Mears, Robbie McDade, Rebbi James
編曲 BLOODLINE

サナの作詞です。




보란 듯 나 네 앞에 서 
これ見よがしに君の前に立って

I'm over here by the way

빈 내 이 Glass 
空いた私のこの Glass

널 채워줘 
君を満たして


Don't wanna wait

Oh my god 

숨길 수 없어 내 맘속을
隠せないよ 私の心の中を

Thinking of you yeah

Thinking of you yeah


전혀 예상 못 했겠지 내 계획들 
全く予想できなかったでしょ 私の計画

나는 해냈어 해냈어 Oh
私は成し遂げた 成し遂げたんだよ Oh

Love is all about timing

너도 들어봤지 
君も聞いたよね

Don't come too late


Let's have a little less conversation

Na na na na ayy

네가 들어오는 그 순간
君が入ってくるその瞬間

Na na na na ayy

굳이 말하지 않아도 
あえて言葉にしなくても

네 눈빛이 나를 불러
君の眼差しが私を呼ぶんだ

Just a little less conversation

Na na na na ayy


Tell me, did you dream about me?

Don't run away 

Baby come close 

더 가까이 
もっと近くに

All night and day

Oh my god 

널 잡고 싶어 내 손으로
君を掴みたい 私の手で

Falling in you, falling in you


느껴봐 내 빠른 Heartbeat
感じてみて 私のはやい Heartbeat

다가와 내 세상 속으로 그 속으로
近づいて 私の世界の中に その中に

눈 감아 잊으려 해도 
目を閉じて忘れようとしても

그려지는 너의 향기 Now 번져와
描かれる君の香り Now 広がってくる


Let's have a little less conversation

Na na na na ayy

네가 들어오는 그 순간
君が入ってくるその瞬間

Na na na na ayy

굳이 말하지 않아도 
あえて言葉にしなくても

네 눈빛이 나를 불러
君の眼差しが私を呼ぶんだ

Just a little less conversation

Na na na na ayy


Oh no I'm not waiting up for ya

Just get here right away

Don't wanna talk about it

넌 내게 퍼져와
君は私に広がってくる


Oh no I'm not waiting up for ya

Just get here right away

Don't wanna talk about it

아무 말도 하지 마
何も言わないで


Let's have a little less conversation

Na na na na ayy

네가 들어오는 그 순간
君が入ってくるその瞬間

Na na na na ayy

굳이 말하지 않아도 
あえて言葉にしなくても

네 눈빛이 나를 불러
君の眼差しが私を呼ぶんだ

Just a little less conversation

Na na na na ayy




TWICEアルバム
楽天市場
Amazon







※情報は掲載時点のものです。
最新の情報は各サイトでご確認ください。