Justice Tour Setlist

和訳集




Justin Bieber

❝Where Are Ü Now❞和訳



Where Are Ü Now

I need you, I need you, I need you, I need you, I need you

君が必要だ

I need you, I need you, I need you, I need you, I need you

戻ってきてくれ

I need you the most

誰よりも君が必要なんだ


I gave you the key when the door wasn't open,

開かない扉があれば 必ず鍵を渡してあげた


 just admit it.

君のために


See I gave you faith and you doubt and it opened, 

僕は君を心の底から信頼していたけど

君はそうじゃなかったのか


can't deny it

違ってほしい でも本当は分かってるんだ


Now I'm all alone and my choice turn them open

こんなに孤独なことはないよ 
でもこの寂しさへ行き着く道を選んだのは
他でもないこの僕なんだ

Tell me, where are you now that I need you?

教えてくれ 君のいる場所を

Where are you now?

どうして行ってしまったんだい?

Where are you now that I need ya?

僕が君を必要とする今、君はどこにいるんだ?

Couldn't find you anywhere

どこを探しても見つけられない

When you broke down I didn't leave ya

君の心が壊れてしまっても 僕は決して離れなかった

I was by your side

ずっと君のそばにいた それなのに

So where are you now that I need ya?

なぜ僕の前から姿を消してしまったんだ


Where are you now that I need ya?

一体どこにいるのか ずっと考えてしまうよ


Where are you now that I need ya?

Where are you now that I need ya?

Where are you now that I need ya?

僕が君を必要とする今、君はどこにいるんだ?



I gave you attention when nobody else was payin'

誰ひとり君の声に耳を傾けないときでも
僕は聴いていたよ

I gave you the shirt off my back, would you say it?

君にならなんだってあげた
もし君が凍えていたなら 僕の服をかけてあげたよ

To keep you warm

自分のことはどうでも良かったんだ

君が温まれば それでいい


I showed you the game everybody else was playin', 

みんなが夢中になってるゲームもやってみせた


that's for sure

君のために

And I was on my knees when nobody else was prayin', 

ただひとり ひざまずいて必死に祈った


oh lord

君のことだけを願っていたんだ

Where are you now that I need ya?

教えてくれ 君のいる場所を

Where are you now that I need ya?

どうして行ってしまったんだい?

I need you, I need you, I need you, I need you

君が必要だ 君さえいれば他には何もいらない

Where are you now that I need ya?

一体どこにいるのか ずっと考えてしまうよ

I need you, I need you, I need you, I need you
I need you the most

戻ってきてくれ

誰よりも君が必要なんだ


Where are you now that i need ya?
Where are you now that i need ya?
Where are you now that i need ya?
僕が君を必要とする今、君はどこにいるんだ?

I need you the most

君は僕のすべてなのに



Ü

Thank you for reading 

and have a good day:)