Lesson90


79 問題が解決できるように、私に問題をわからせてください。

     Let me recognize the problem so it can be solved.


☆これは、私が解決したい問題を私に見せています。

 この不満の向こうにある奇跡が、私に代わってそれを解決するでしょう。

 この問題の答えは、問題が隠している奇跡です。

This presents a problem to me which I would have resolved. 

The miracle behind this grievance will resolve it for me. 

The answer to this problem is the miracle that it conceals. 




80 私の問題は解決されていることを私にわからせてください。

  Let me recognize my problems have been solved.


☆私はこれが解決されるのを待つ必要はありません。

 この問題の答えはすでに与えられています。もし私にそれを受け入れる気持ちがあれば。

 時間はこの問題をその解答から引き離すことはできません。

 I need not wait for this to be resolved. 

The answer to this problem is already given me, if I will accept it. 

Time can not separate this problem from its solution. 


2024/07/03   健司より、保険適用の針くるみ堂のことを告げられる。

茂木立先生からの紹介状もあるらしく。

テンパるが、今日のLesson〜問題は不満、答えは奇跡〜問題は解決されている〜💡💯💯💯💮💮💮









🌻