Kumiko Yasuki

September 6, 1952 - October 22, 2018


Our mom was a best friend, and she was always there for us every day.  She taught us to be kind, generous and most importantly, loving.  As we still can not believe that she has passed, her smile will continue to live on through her grandchildren and us.  She loved to travel, and she keeps on her journey in a place we will meet again.  Thank you, mom, for everything you have done for us, we will miss you and always love you.


皆様へ


20181022日に、母、久美子が永眠いたしました。


すぐにお知らせするべき処ではありましたが、ご報告が遅くなりましたことを、深くお詫び申し上げます。


いまだに信じられませんが、母の笑顔は私達や孫達の中で輝き続けています。


生前、母はたくさんの友人、仕事関係の方々にお世話になりました。改めて皆様に感謝申し上げます。