انتخاب کردن بهای آحاد گردیده یک میزان دارایی، به طریقی سنجیده و منظم با اعتنا به زمان های به کارگیری از آن را، استهلاک در حسابداری گویند.

بهای آحاد گردیده معمولا در حین زمان به کار گیری از میزان دارایی ، اثبات میماند، بطوريكه در نقطه پايان قدمت اثر گذار بودجه، آحاد اقلام استهلاک عصر های استعمال از آن، برابر میشود با بهای نخستین منهای قیمت بازیافتنی (Salvage Value) .

در شکل بهره و خسارت، استهلاک مبنی بر ماهیت به یک کدام از سه تیتر: هزینه فروش، هزینه اداری و یا این که هزینه ایجاد کرد کالای فروش رفته، ارائه می‌شود.

احتساب معیار استهلاک برای اهدافی زیرا تنظیم گزارش مالی انجمن حسابداران، معمولا به دو طریق شکل می گیرد، این دو شیوه متاثر از فرصت به حساب آوردن میشوند:

 

نحوه بی واسطه: که رایج‌ترین طریق نیز می باشد. به سیرتکامل‌ایست که در آن، واحد سنجش استهلاک برای همه سال‌ها به یک واحد سنجش در لحاظ گرفته میگردد. مثلا در صورتیکه اینجانب کامپیوتری بخرم، با این شیوه به حساب آوردن میکنم که در هر سال 200 دلار از بها ان کاهش پیدا کرده و سپس 5 سال قدمت اثرگذار آن، 1000 دلار استهلاک داشته میباشد. یعنی معیار استهلاک سال اولیه و سال پنجم، به یک واحد سنجش در لحاظ گرفته می شود. بدین ترتیب درین طرز بها یک کالا را بعداز قدمت اثرگذار آن، از هزینه‌ی اول پرداختی آن کالا، نادر میکنیم. آن گاه این رقم را بر تعداد سال‌های آیتم به کارگیری، تقسیم می کنیم.

طرز روبه پایین تعادل یا این که Diminishing Balance که در آن، ترازو استهلاک با سپری شد مجال کاهش مییابد. به عنوان مثال بعداز خرید یک ماشین، ترازو کاهش بها آن در سال نخستین خرید، به مراتب بیشتر از پنج سال آتی خواهد بود. برای احتساب استهلاک در‌این شیوه، شما ترازو استهلاک پیشبینی گردیده برای هر سال را که لزوما برای هر سال متعدد میباشد را، از قیمت نخستین فرآورده نادر می کنید. و در پایان رقم بدست آمده حاکی از کاهش ترازو استهلاک با سپری شد فرصت خواهد بود.

7 چاره برای توفیق بیشتر در دنیای دیجیتال مارکتینگ

امروزه با پیشرفت سریع دنیای مجازی و کانال‌های اجتماعی، ترک شیوه‌های سابق و تعیین یک استراتژی باثبات و به‌روز برای ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی آنلاین، بسیار دارای اهمیت میباشد. پیشرفت و توفیق شما درین عرصه بستگی به یک استراتژی صحیح و کارآمد داراست که مشتریان بیشتر، فروش و پرورش دیده‌گیرتر را به هم پا دارااست. در‌پی به توضیح 7 چاره مهم برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.

 

 

همواره پاسخگوی مخاطبانتان باشید

وقتی که مارک خویش را به‌شکل آنلاین عرضه می کنید ممکن میباشد اشخاص متعددی به سمت شما روان شوند، پس پاسخگویی شما به آن ها بسیار اساسی میباشد. تقویت بازدهی وب سایت، آدرس اینترنتی و برطرف کردن مانع ها برای این‌سیرتکامل تغییرات، عایدی اکثری برای شما خواهد ‌داشت و از این نحوه مشتریان بیشتری به‌دست خواهید‌آورد.

 

 

seo را به صورت مکرر به‌روزرسانی نمایید

به عبارتی‌طور که میدانید سئوی خوب و به‌روز به پیشرفت و چشم شدن مارک شما امداد شایانی می‌نماید. به پیشنهاد کارشناسان هر مورد ربع ساعت یک توشه seo را آپ تو دیت نمائید، عبارات کلیدی مطلوب را با تمرکز گزینش فرمایید تا هرچه بهتر چشم گردید و در حاصل کاوش بالا بیایید.

 

 

از بلاگ‌نویسی، برای پیشرفت استعمال نمایید

محتوای خوب و موءثر ترافیک اینترنت‌وبسایت و صفحه های اجتماعی شمارا بالا میبرد. درواقع، بازاریابانی که وب لاگ می‌نویسند ۱۳ برابر بیشتر قابلیت توفیق در سرمایه‌گذاری را دارا هستند. هر پست شما موجب می گردد که مخاطبان بهتر شمارا ببینند و این به موتورهای کاوش علامت میدهد که اینترنت‌تارنما شما فعال و دارای اعتبار میباشد. فراموش نکنید که رغبت بیشتر عموم، خرید از برندهای دارای اعتبار میباشد.

 

 

نرم‌افزار‌هایی مثل وبینار و مراسم‌های زنده ترتیب دهید

طریق‌های مختلفی برای بازاریابی و برقراری رابطه با کاربر وجود دارااست که از آن گزاره می‌اقتدار به وبینارها، پادکست‌ها و مراسم‌های زنده اشاره نمود. برای برگزاری هرچه بهتر این‌سیرتکامل مراسم‌ها، از پلت‌فرم‌هایی که برای این فعالیت وجود دارا هستند به کارگیری نمائید. با یه خرده یاری می توانید مراسم خویش را برگزار و رئیس نمائید، بلیط بفروشید و تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای مخاطبان خویش رقم بزنید.

 

بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید

به کار گیری از آدرس اینترنتی برای بازاریابی یکی‌از شایسته ترین شیوه‌ها برای برقراری رابطه با مخاطبان میباشد و ازآنجاکه نسبتاًً هیچ هزینه ای ندارد، ابزاری بسیار مطلوب محسوب میشود. ارسال نشانی لیست و قیمت نرم افزار مالی و حسابداری شرکتی اینترنتی بسیار کارآمدتر از ارسال پیامک میباشد به دلیل آنکه فضای بیشتری برای جابجایی پیام در اختیارتان می گذارد، بر روی دستگاه‌های متعدد قابل استعمال میباشد و هزینه‌ای ندارد. لازم به ذکر میباشد که به کارگیری از پست الکترونیک با تلفن همراه‌های تلفن همراه از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۸۰ درصد ارتقاء یافته و این بدان معنا میباشد که استفاده کننده شما در هر کجا ایمیلش را چک می‌نماید.

 

در کانال‌های اجتماعی عمل نمایید

 

کانال‌های اجتماعی ابزاری حاذق محسوب میشوند و اهمیت آن در بازاریابی بر کسی پوشیده وجود ندارد. نخست مشاهده کنید که مخاطبان شما از چه پلت‌فرم‌هایی استعمال می‌نمایند، آنگاه مطالب خویش را در طی‌های مطلوب به اشتراک بگذارید. با مخاطبانتان به‌طور بدون واسطه حرف نمایید و جواب پیشنهادات و نقد ها آن ها را بدهید. ۶۷ درصد از صاحبان مشاغل از کانال‌های اجتماعی برای سرویس‌رسانی به مشتریان استعمال می‌نمایند، پس شما نیز بدین عده بپیوندید.

 

در دسترس باشید

 

مطمئن گردید که محتوای شما در تمامی دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌ها به نیکی منتشر گردد و در بین کلیه آنها انسجام و هماهنگی وجود داشته باشد؛ به این دلیل‌که با ساخت و ساز دسترسی بهتر، گرایش مخاطبان به برقراری رابطه با شما بیشتر می شود. به خیال داشته باشید که اعتبار شما در همگی این استراتژی‌ها بسیار حیاتی میباشد. هنگامی که شما معتبر باشید، مارک شما به مارک دوستداشتنی مخاطبان تبدیل 

 

accounting