داشتن یک پروسه و نقشه فروش سازمان یافته کلید پایداری برای یک تجارت کوچک می باشد. سیستم خرید سازمان یافته، فرآیندی میباشد که بوسیله توصیه شما به مشتری منتج به خرید گردد. به مراد تحقق میزان دارایی ماهانه و هر ساله، شما مستلزم ساختاری یکدست و سازمان یافته از فروش میباشید تا اهدافتان را به خروجی تبدیل فرمائید. سیستم و نظامی تکرارپذیر، با استراتژی معین و دارنده شاخص‌های تحلیل که قادر است نمایی و شرایط فعلی و تصویری از آینده به شما ارائه دهد. به‌دنبال به چگونگی پباده سازی و ایجاد کرد روند فروش کسب و شغل های کوچک اشاره میکنیم.

 

یک استراتژی فروش داشته باشید

استراتژی فروش توضیح و تفسیری از هدف ها شما است به نحوی که، مسیر ترغیب مشتری تا تبدیل آن به مشتری بالفعل رسم می شود. همینطور شما بایستی بدانید که طی سال چقدر می خواهید درآمد کسب نمایید و آن را به فصول و ماه‌ها تقسیم فرمایید و مبتنی بر زمان دارایی معلوم داشته باشید. این نقشه بایستی علامت دهد به چه طریقی و با چه پیغامی می‌بایست مشتری را جذب نمائید. درین مرحله خیلی سرگرم وظایف افراد نشوید.

 

فرایند را بشناسید و آن را تغییر و تحول دهید

همواره بر ترغیب مشتریان تمرکز نمائید و بر این اعتقاد و باور باشید که به زودی مشتریان راغب، جزیی از مشتریان بالفعل شما خواهند شد. داده ها و طرق ارتباطی با مشتریان بالقوه را بیابید. هدف ها فروش برای هفته، ماه یا این که فصل سرازیر تعریف و تمجید فرمائید و ترازو توفیق آن را آنالیز نمایید. بعداز مدتی چرخه فروش شما صورت می گیرد و متوجه میشوید فرایند فروشتان در چه عصر‌های هنگامی کم و بیش می‌گردد. هم اکنون می توانید برای زمان‌های معدود فروش و لبریز فروش فراهم‌خیس باشید و از مجال‌های جان دار فایده ما یحتاج را ببرید.

 

پیگیر مشتریانی که استفاده کننده تبلیغات شما بودند باشید

در صفحه های عظیم‌، پوشه‌های اکسل و یا این که ابزار رئیس مشتری داده ها موثر را ذخیره فرمایید. مقایسه نمائید چه تنی چند از مشتریان راغب شما، در غایت تبدیل به مشتری بالفعل شدند و درآمد برای شما ساخت‌و‌ساز کردند. بعد از مدتی مشاهده کرد تحلیلی به دست میاورید که بابت هزینه‌ تبلیغاتی و وقتی که برای آن می پردازید، چقدر درآمد کسب کرده‌اید و هنگامی که بتوانید چیزی را اندازه‌گیری فرمائید، مسلماً آن را میتوانید بهبود دهید. هنگامی که شما مشاهده کرد پاره ای از هزینه‌ها و مقایسه آن با درآمد بدست آورید، تحقق هدف ها معمولی‌خیس میشود.

پروسه فروش کسب و شغل های کوچک را خود کار فرمائید

ابزار متنوعی وجود دارااست که بتواند فرایندهای انبارداری ، خرید، فروش و یا این که حقوق را برای شما به صورت خود کار جاری ساختن دهد. براین اساس در طول و انرژی خویش صرفه‌جویی کردید و می توانید فرصت کمتری بابت حسابداری بگذارید و بر بی نیاز سازی شبکه‌های فروشتان برای مثال بازاریابی با نشانی اینترنتی، تلفنی، اینترنتی و … تمرکز فرمایید.

 

بفروشید، بفروشید و بفروشید

در شرایطی که مورد شما هم فروش معدود میباشد، بد وجود ندارد نگاهی به سبک کسب و کارتان داشته باشید. آیا پیام شما به مشتری برای ترغیب او به خرید از شما کافی میباشد؟ جنس و سرویس شما می تواند نیاز او را پوشش دهد؟ بسته پیشنهادی شما بایستی بتواند شم پشت گرمی و شرکت کردن مشتری را جلب نماید. میتوانید از فروش ضمنی (ارائه متاع مثال به طور محصور و بدون پول) به کارگیری نمایید و به این ترتیب علت مشتری را بالا ببرید تا بخواهد بیشتر با شما معامله نماید. وب سایت آمازون دراین مورد برنده میباشد، آنچنان که به شما اذن میدهد، پیش از خرید کتاب نقدهای خریداران قبل را بخوانید، فهرست کتاب را ملاحظه کنید و همینطور فصولی از کتاب را پیش از خرید بخوانید. فراموش نکنید که مشتری دوست داراست بها خریدش چیزی بالاتر از بهای مالی که پرداخت کرد‌ه باشد. پس به وی حق تجربه خریدی با ذهنیت مثبت دهید.

 

مشتری را فراموش نکنید

کسی وظیفه خرید از ما ندارد و مشتری مسئول تامین درآمد ما وجود ندارد. تقدیر از مشتری بعداز خرید بوسیله یک ارتباط تلفنی یا این که ارسال آدرس اینترنتی در ساخت‌و‌ساز حسی خوب از فعالیت با ما می افزاید. ارسال پیغام‌هایی در حین سال به مناسبت‌های متعدد به تقویت ارتباط شما با وی امداد می‌نماید و هرچه این ارتباط قدرتمند‌خیس خواهد شد احتمال رجوع او و سفارش کردن شما به دیگر افراد بیشتر میباشد. یکی موضوع‌های ثبات در بیزنس شما رابطه خوب شما با مشتریان میباشد که توفیق شما در مراحل فروش کسب و شغل های کوچک را بیشتر ضمانت می‌نماید.