No one understands

誰もわかってくれないだろう

They all think I'm a lucky man

みんな僕のことを幸せ者だって思ってる

Truth is I'm in a rat

違うよ ただの引きこもりさ

All this love and joy

充実してるように見えていたとしても

even so I'm a lonely boy close to giving it up

すべてを諦めそうなただの孤独な男さ

Cause baby life takes me places

でも突然僕を連れていくんだ

that I never dreamed I would find

自分が夢にも思わなかったところへ

But still there's nowhere that I'd rather be than to be by your side

君のそば以上に行きたいところなんてないんだ

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Where I can slow down

安心できる

We got it good, we got it all figured out

二人なら乗り越えていけるんだ

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Let there be no town

他に居場所なんていらないよ

We understood it's where I should be now

自分の居場所を知ってるんだ

 

Well love just don't feel right

愛だけが正しいとは思わないけど

When I don't have your hand in mine

君の手を握っていないと

I'm scared you're slipping away

君を失うんじゃないかって不安になるんだ

But once I'm homewood bound

だけどいつもの居場所に帰って

From the moment that I touch down

君に触れた途端に

I realize nothing has changed

何も変わらずそこにあるって気が付くんだ

Well baby mixing our chemicals often results in a fire

お互いのせいで喧嘩になることもあるけど

But it's the heat of your heart keeping me holding onto the wire

君の温かさが僕の心をつなぎとめているんだ

 

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Where I can slow down

安心できる

We got it good, we got it all figured out

二人なら乗り越えていけるんだ

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Let there be no town

他に居場所なんていらないよ

We understood it's where I should be now

自分の居場所を知ってるんだ

 

Cause baby life takes me places

でも突然僕を連れていくんだ

that I never dreamed I would find

自分が夢にも思わなかったところへ

But still there's nowhere that I'd rather be than to be by your side

君のそば以上に行きたいところなんてないんだ

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Where I can slow down

安心できる

We got it good, we got it all figured out

二人なら乗り越えていけるんだ

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Let there be no town

他に居場所なんていらないよ

We understood it's where I should be now

自分の居場所を知ってるんだ

 

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Where I can slow down

安心できる

We got it good, we got it all figured out

二人なら乗り越えていけるんだ

You are my hometown

君は僕の居場所さ

Let there be no town

他に居場所なんていらないよ

We understood it's where I should be now

自分の居場所を知ってるんだ

 

We got it good, we got all figured out

二人なら乗り越えていけるんだ