You don't understand, you don't understand

君は全然分かってないよ

What you do to me when you hold his hand

あいつと手を繋ぐ時に俺がどんな気持ちになるか

 

We were meant to be, but a twist of fate

俺たちはきっと結ばれるはずなのに

Made it so we had to walk away

離れ離れになってしまったんだ

 

'Cause we're on fire

僕たちいい感じだよね

We are on fire, we're on fire now

気持ちが燃え上がってる

Yeah, we're on fire

心に火をつけたんだ

We are on fire, we're on fire now (1, 2, 3)

気持ちが高ぶってきた

 

I don't care what people say when we're together

周りが言うことなんて気にしない

You know I wanna be the one to hold you when you sleep

俺は君が寝ている時に抱きしめたいんだ

I just want it to be you and I forever

ただ2人だけの永遠が欲しい

I know you wanna leave, so c'mon

でも君はあいつの元へ行きたいんだろ

Baby, be with me so happily

でも2人だけで幸せになろうよ

 

It's four A.M. and I know that you're with him

午前4時だけど君はあいつといる

I wonder if he knows that I touched your skin

君の肌に触れたことをあいつは知ってるのかな

And if he feels my traces in your hair

もしあいつが君の髪に俺の形跡を見つけたとしても

Sorry, love, but I don't really care

申し訳ないけど気にしないよ

 

'Cause we're on fire

僕たちいい感じだよね

We are on fire, we're on fire now

気持ちが燃え上がってる

Yeah, we're on fire

心に火をつけたんだ

We are on fire, we're on fire now (1, 2, 3)

気持ちが高ぶってきた

 

I don't care what people say when we're together

周りが言うことなんて気にしない

You know I wanna be the one to hold you when you sleep

俺は君が寝ている時に抱きしめたいんだ

I just want it to be you and I forever

ただ2人だけの永遠が欲しい

I know you wanna leave, so c'mon

でも君はあいつの元へ行きたいんだろ

Baby, be with me so happily

でも2人だけで幸せになろうよ

So happily

一緒に幸せになろうよ

1, 2, 3, 4

 

Oh, oh, oh, oh, oh, we're on fire now

燃え上がっていく

Oh, oh, oh, oh, oh, we're on fire now, we're on fire

俺たちは燃え上がる

Oh, oh, oh, oh, oh, we're on fire now

俺たちは燃え上がっていく

 

I don't care what people say when we're together

周りが言うことなんて気にしない

You know I wanna be the one to hold you when you sleep

俺は君が寝ている時に抱きしめたいんだ

I just want it to be you and I forever

ただ2人だけの永遠が欲しい

I know you wanna leave, so c'mon

でも君はあいつの元へ行きたいんだろ

Baby, be with me so happily

でも2人だけで幸せになろうよ