Who wants that perfect love story any way, anyway

誰が完璧な愛の結末を求めるの?

Cliché, cliché, cliché, cliché

そんなの時代遅れよね

Who wants that hero love that saves the day, anyway

「ヒーローが世界を救う」みたいな愛のストーリーを求めるのは誰?

Cliché, cliché, cliché, cliché

そんなの今に似合わないよね

What about the bad guy goes good, yeah

悪い男がいい男に変わる可能性は?

An innocent love un-misunderstood, yeah

純粋な愛が誤解なく受け入れられる未来は?

Black hour glass, hour glass

時代は変わっていく

Toast to cliché is in a dark past

こんなステレオタイプを過去において

Toast to cliché is in a dark past

過去において前に進もう

 

Boy meets girl, girl perfect woman

ある男が女に出会った 完璧な女性だった

Girl get the bustin' before the cops come running

だが突然彼女が警察に捕まったんだ

Chunking deuces, chugging D'USSE

俺はアルコールをガブ飲みして

Fuck what you say, boys in blue say

警察の命令に耳を貸さないことにした

 

I don't care if we on the run

私たちが逃走中の身だって構わない

Baby as long as I'm next to you

あなたのそばにいられる限り

And if loving you is a crime

もしあなたを愛することが罪だって言うなら

Tell me why do I bring out

私はあなたを幸せにできる存在なのよ

The best in you

あなたにとって一番

 

I hear sirens while we make love

愛し合っている時にサイレンが聞こえた

Loud as hell but they don't know

けたたましく鳴り響くけど気づかれてない

They're nowhere near us

近づいてきてはいない

I will hold your heart and your gun

あなたの良い面も悪い面も受け入れる

I don't care if they come, no

警察が来たって構わない

I know it's crazy but

クレイジーかもしれないけど

 

They can take me

警察は私を連れていく

Now that I found the places that you take me

今見つかってしまったのよ

Without you I got nothing to lose

あなた以外に失いたくないものなんてない

 

I'm an outlaw, got an outlaw chick

俺は社会の決まりになんて従わない

Bumping 2Pac, on my outlaw shit

2Pacを聴いてるし自分でもアウトローって自覚がある

Matching tatts, this Ink don't come off

それを見せるためにタトゥーを掘ったんだ

 

Even if rings come off

もし関係が壊れたとしても

If things ring off

何かが起こったとしても

My nails get dirty

自分が完璧でないことを認めながら

My past ain't pretty, my

自分の過去が完璧でないことを認めながら

lady is, my Mercedes is

自分の女を誇りに思い続けるんだ

My baby momma harder than a lot of you niggas

他の誰よりも強く美しい

Keep it 100, hit the lottery niggas

チャンスは100発100中で掴むし

You ain't about that life ain't gotta lie to me, nigga

偽りなんて持ってない

You know it's 'til the death, I hope it's obvi to niggas

自分の信念を貫くことは明らかた

Cross the line, speak about mine

もし嫌なことが起きたら俺に話してくれ

I'm a wave this tech,

お前を守るために

I'm a geek about mine

あらゆる手段を使うんだ

Touch a nigga where his

攻撃も覚悟しとけよ

 

rib at, I click clat

ヘマしたら銃があるし

Push your motherfucking

頭部を打ちつけてやる

wig back, I did that

直接攻撃するからな

I been wilding since a juvi

俺は子供の頃から荒れてた

She was a good girl 'til she knew me

彼女は俺に出会うまで優等生だった

Now she is in the drop bussin' U'e

今は彼女も俺と一緒さ

Screaming...

あぁなんてことを…

 

They can take me

警察は私を連れていく

Now that I found the places that you take me

今見つかってしまったのよ

Without you I got nothing to lose

あなた以外に失いたくないものなんてない

 

Deeper than words, beyond right

言葉で表せないほど愛してる

Die for your love, beyond life

それに人生を捧げる覚悟だってある

Sweet as a Jesus piece, beyond ice

愛する人の存在は何者にも変えられない

Blind me baby with your neon lights

愛する人の魅力に圧倒されている

Ray Bans on, police in sight

あぁ警察が近づいてきた

 

Oh, what a beautiful death

なんて美しい結末なんだ

Let's both wear white

白い服を着よう

If you go to heaven and they bring me to hell

もしお前が天国に行くなら俺は地獄だろう

Just sneak out and meet me, bring a box of L's

こっそり俺に会いにきてくれ

She fell in love with the bad guy, the bad guy

彼女は悪い男に恋してしまったんだ

What you doing with them rap guys, them rap guys

誰も俺の可能性なんて期待してくれなかったけど

They ain't see potential in me girl, but you see it

お前だけが俺の可能性を信じてくれた

If it's me and you against the world, then so be it

世界が俺とお前を孤立させても 俺はお前を守る

 

I don't care if they give me life

平和を奪われても私は気にしない

I get all of my life from you

あなたが私の生きる意味だから

And if loving you had a price

もしあなたを愛することに代償があるなら

I would pay my life for you

私は全て支払うわ

 

I hear sirens while we make love

愛し合っている時にサイレンが聞こえた

Loud as hell but they don't know

けたたましく鳴り響くけど気づかれてない

They're nowhere near us

近づいてきてはいない

I will hold your heart and your gun

あなたの良い面も悪い面も受け入れる

I don't care if they come, no

警察が来たって構わない

I know it's crazy but

クレイジーかもしれないけど

 

I don't care I'll never give it up

気にしないわ そして諦めない

Give it up, give it up, give it all away

諦めないわ あなたに全てを捧げる

No I swear I'll never give it up

諦めないって誓うわ

Give it up, give it up, give it all away

諦めないで あなたに全てを捧げる

I don't care I'll never give it up

気にしないわ そして諦めない

Give it up, give it up, give it all away

諦めないわ あなたに全てを捧げる

No I swear I'll never give it up

諦めないって誓うわ

Give it up, give it up, give it all away

諦めないで あなたに全てを捧げる

Without you I got nothing to lose

あなた以外に何を失っても怖くない