The first day is always the best

最初の日はいつも幸せ

It could be love or a beautiful mess

うまくいくかそうでないか

But you just don't know

結末をまだ知らないから

So you gotta go along for the ride (Along for the ride)

ただ成り行きに任せてた

Day two, she's so into you

2日目彼女は僕を好きになってくれて

And the first kiss feels like it's something true

初めてのキスで何かが起こると感じた

And you know it's real everything you feel so deep inside (So deep inside)

僕にとって彼女が大事だと気づいたんだ

Day three comes, you tell everyone

3日目はみんなに知らせた日

How much she means to you

どれくらい彼女が大事なのかってね

A picture perfect night, everything goes right

絵になるように完璧で全てうまくいっていた

Until she says, "We're through"

彼女が「別れよう」って言うまでは

 

I was the one for a minute, two for a second

初日も少しだけ2日目も少しだけ一緒に過ごして

Three days later you told me to forget it

3日目に忘れて欲しいって言われたんだ

Three perfect days, they were three perfect days

たった3日間の幸せな日々だった

Thought it was love, we were in it, then it was over

好きになって ぞっこんになって そして終わった

Now I'm looking for somebody's shoulder to make me feel okay

今僕は癒してくれる誰かを探してる

And how could I let her get away in just three days?

たった3日間でどうやって彼女を手放せる?

In just three days, oh

教えてよ

 

This is now, and that was then

今は今 過去は過去

And day by day I will play it again

またいつも通りの日常に戻る

Guess I should've known she was leaving when she forgot my name (She forgot my name)

彼女が僕の名前を忘れた時 「もう終わりだ」って気づけてたらな

And she took me down

彼女は僕を置いてった

Yeah, when I found out I was just another weekend fling

彼女にとって僕はただの遊び相手だったんだ

It was a beautiful mess, in the end I guess

美しくもありめちゃくちゃな終わり方だった

'Cause it didn't mean a thing

結局何も意味がなかったから

 

I was the one for a minute, two for a second

初日も少しだけ2日目も少しだけ一緒に過ごして

Three days later you told me to forget it

3日目に忘れて欲しいって言われたんだ

Three perfect days, they were three perfect days

たった3日間の幸せな日々だった

Thought it was love, we were in it, then it was over

好きになって ぞっこんになって そして終わった

Now I'm looking for somebody's shoulder to make me feel okay

今僕は癒してくれる誰かを探してる

And how could I let her get away in just three days?

たった3日間でどうやって彼女を手放せる?

 

I'd do it all again

もう一度やり直したいよ

Even if I knew it would end

たとえ終わりが来ると分かっていても

And I still remember when

そして思い出したい

 

I was the one for a minute, one for a minute, one for a minute

あの時少しでも一緒にいたのは僕なんだって

 

I was the one for a minute, two for a second

初日も少しだけ2日目も少しだけ一緒に過ごして

Three days later you told me to forget it

3日目に忘れて欲しいって言われたんだ

Three perfect days, they were three perfect days

たった3日間の幸せな日々だった

Thought it was love, we were in it, then it was over

好きになって ぞっこんになって そして終わった

Now I'm looking for somebody's shoulder to make me feel okay

今僕は癒してくれる誰かを探してる

And how could I let her get away in just three days?

たった3日間でどうやって彼女を手放せる?

 

There were three

たった3日の

There were three perfect days

3日間の幸せな日々だった