I've been seeing lonely people in crowded rooms

部屋に溢れかえる孤独な人々
Covering their old heartbreaks with new tattoos

入れたてのタトゥーで傷ついた心を覆い隠す
It's all about smokes screens and cigarettes

タバコの煙に包まれて
Looking through low lights at silhouettes

薄暗い灯りの中の人影を見つめる
But all I see is lonely people in crowded rooms
見えてくるのは孤独な人ばかり

This city is gonna break my heart

この街は僕の心を苦しめる
This city is gonna love me, then leave me alone

この街は僕のことを愛してくれるけど孤独にもする
This city's got me chasing stars

何度も星を追いかけるのに
It's been a couple months since I felt like I'm home

いつまで経っても居場所だと思えない
Am I getting closer to knowing where I belong?

いつになったら居場所が見つかる?
This city's gonna break my heart

この街は僕の心を苦しめる
She's always gonna break your heart, oh

彼女はいつも僕を苦しめるんだ

I remember mornings when my head didn't hurt

昔は頭痛のない朝があった
And I remember nights when art didn't feel like work

アートが仕事だと思えない日もあった
She wakes up at noon and she's out 'till three

彼女は昼に起きて3時まで出かけてた
She leaves her perfume all over me

香水の香りを残したまま
But I remember mornings when my head didn't hurt
でも頭は痛くならなかったんだ

 

This city is gonna break my heart

この街は僕の心を苦しめる
This city is gonna love me, then leave me alone

この街は僕のことを愛してくれるけど孤独にもする
This city's got me chasing stars

何度も星を追いかけるのに
It's been a couple months since I felt like I'm home

いつまで経っても居場所だと思えない
Am I getting closer to knowing where I belong?

いつになったら居場所が見つかる?
This city's gonna break my heart

この街は僕の心を苦しめる
She's always gonna break your heart, oh

彼女はいつも僕を苦しめるんだ

 

She got a hold on me

僕は彼女に夢中で
She got me wrapped around her finger

弄ばれていたんだ
She got a hold on me 

彼女は僕の心を掴んで
She got me wrapped around her finger, oh yeah

転がされていたんだ

This city is gonna break my heart

この街は僕の心を苦しめる
This city is gonna love me, then leave me alone

この街は僕のことを愛してくれるけど孤独にもする
This city's got me chasing stars

何度も星を追いかけるのに
It's been a couple months since I felt like I'm home

いつまで経っても居場所だと思えない
Am I getting closer to knowing where I belong?

いつになったら居場所が見つかる?
This city's gonna break my heart

この街は僕の心を苦しめる
She's always gonna break your heart, oh

彼女はいつも僕を苦しめるんだ