Do you remember back on the first night

最初の日の夜のこと覚えてる?

Shoulder to shoulder, playing the piano in my room?

肩を並べて一緒にピアノを弾いたよね?

Ooh, I do

We started drinkin’ and I told your best friend

お酒を飲みながら君に「僕のベストフレンドだ」って伝えた

That I had a feelin’ one day, I was gonna marry you, I already knew

そしてその時「あ、この人と結婚するんだ」って感じたんだ

 

Now you’re dressed in white

今君は白いドレスを着てる

And you’re walking towards me, I can’t believe my eyes

そして僕の前に歩いてくる この光景が信じられない

I’m starin’ at the rest of my life

僕たちの未来を見つめながら

I’m a mess inside

気持ちのドキドキが止まらない

‘Cause we’ve come so far and after all this time

この儀式が終わったらついに

I finally get to call you my wife

君のことを「奥さん」って呼ぶんだね

Two words keep playin’ through my head

2文字の言葉が僕の頭をぐるぐるしてる

Lucky me, lucky me, I get to marry my best friend

親友と結婚できるなんて「奇跡」

 

 

I’m holdin’ back tears now, it’s so clear now

涙を堪えてる 本当だよ

Everything I ever did led me to you 

僕がしてきたことは全て君に繋がってたし

To this moment in this room

過去から今に繋がってたんだって

You are the rhythm and you are my reason

君は僕の人生の「音色」で生きる意味だ

I can’t believe I get to love you like I do

愛し合えてるなんて信じられない

It’s forever me and you

これからずっとよろしくね

 

Now you’re dressed in white

今君は白いドレスを着てる

And you’re walking towards me, I can’t believe my eyes

そして僕の前に歩いてくる この光景が信じられない

I’m starin’ at the rest of my life

僕たちの未来を見つめながら

I’m a mess inside

気持ちのドキドキが止まらない

‘Cause we’ve come so far and after all this time

この儀式が終わったらついに

I finally get to call you my wife

君のことを「奥さん」って呼ぶんだね

Two words keep playin’ through my head

2文字の言葉が僕の頭をぐるぐるしてる

Lucky me, lucky me, I get to marry my best friend

親友と結婚できるなんて「奇跡」

 

You’re my best friend

君はこれからも僕の”愛するベストフレンド”だよ