Everybody deserves somebody 

すべての人に運命の人がいるのなら

But girl, nobody can love you like I do

僕が君を一番愛してる

 

You could be a super model

君はスーパーモデルにだってなれるし

President or write a novel

大統領にも小説家にもなれる

But he’s holding your back

そんな君を彼は抱きしめる

And you’re better than that

それくらい愛しい存在なんだ

 

He won’t even buy you flowers

あいつは花を買ってあげられないし

Stay up late and talk for hours

遅くまで起きていたり長話もできない

I think I can do that

でも僕はできる

I can be better than that

それ以上の存在になれる

You should know

君に分かってほしい

 

Everybody deserves somebody 

すべての人に運命の人がいるのなら

But girl, nobody can love you like I do

僕が君を一番愛してる

And I’m not perfect but you’re worth it

僕は完璧じゃないけど君に必要な存在だと思う

 I wanna change the world for you

君のために世界を変えたい

So baby, don’t settle for less

だから妥協しないで

You deserve the best

君は”一番”が似合うから

You’re better than the rest

誰よりも素晴らしい人だから

And I can be the best

そして僕もそれに相応しい人になれる

So baby, don’t settle for less

だから妥協しないで

 

I’ve been watching in front of the sidelines

僕は遠くからずっと君を眺めていた

His mistakes become my guidelines

あいつの失敗は僕の教訓となった

‘Cause he’s holding your back

あいつは後ろから抱きしめたけど

And you’re better than that

君にはもっと似合う人がいるんだよ

I will love to buy you flowers

僕なら君に花を買ってあげられるし

Take the time to talk for hours

何時間も話す時間だってある

Yeah, I can do that

そう 僕はできるよ

I can be better than that

君にとって相応しい人になれる

You should know

だから分かって

 

Everybody deserves somebody 

すべての人に運命の人がいるのなら

But girl, nobody can love you like I do

僕が君を一番愛してる

And I’m not perfect but you’re worth it

僕は完璧じゃないけど君に必要な存在だと思う

 I wanna change the world for you

君のために世界を変えたい

So baby, don’t settle for less

だから妥協しないで

You deserve the best

君は”一番”が似合うから

You’re better than the rest

誰よりも素晴らしい人だから

And I can be the best

そして僕もそれに相応しい人になれる

So baby, don’t settle for less

だから妥協しないで

 

He takes you for granted

あいつは君を当たり前の存在だと思ってるから

Girl, I can’t stand it

僕は耐えられない

Watching you panic over him

あいつに振り回されてる君を見て

See he’s just a nobody, I can be somebody

僕はあいつ以上の存在になれると思った

Someone to love til’ the end

生涯愛することのできる人

 

‘Cause everybody deserves somebody 

すべての人に運命の人がいるのなら

But girl, nobody can love you like I do

僕が君を一番愛してる

And I’m not perfect but you’re worth it

僕は完璧じゃないけど君に必要な存在だと思う

 I wanna change the world for you

君のために世界を変えたい

So baby, don’t settle for less

だから妥協しないで

You deserve the best

君は”一番”が似合うから

You’re better than the rest

誰よりも素晴らしい人だから

And I can be the best

そして僕もそれに相応しい人になれる

So baby, don’t settle for less

だから妥協しないで