Please, just take the mixed bouquet and leave! Just leave!

花束を持ってさっさと帰って!

Dawn!

I will never let you let me leave I promise I'm not lying

俺は君を絶対離さない 約束する

Go ahead ask anybody who has seen me trying I'm not going

嘘だと思うならみんなに確認してきてよ 他の女のところなんて行かない

If it seems like I did I'm probably waiting outside

そんな状況を見たっていうなら 多分外で待ってただけだ

Such a stubborn man you'll likely never meet another

こんな男性はもう二度と現れないよ

When we have our family dinner you can ask my mother

家族と食事した時に俺の母親に聞いてみなよ

She's the best

彼女は最高だから

You'll learn all about her on our family history test

俺の家族のことがわかるだろうね

 

I'm gonna do this right

誠心誠意尽くすし

Show you I'm not moving

気持ちが揺れることもない

Wherever you go I won't be far to follow

君がどこへ行っても俺は遠くには行かない

Oh, I'm gonna love you so

君を愛し続ける

You'll learn what I already know

君はきっと今にわかるよ

"I love you" means you're never ever ever getting rid of me

”愛してる”ってことは”君を離さない”ってことなんだって

You can try, oh but I

試してみてくれたっていいけど

“I love you" means you're never ever ever getting rid of me

”愛してる”ってことは”君を離さない”ってことなんだって

 

Ready for your check!

お会計お願いします!

Not quite!

まだ!

Pie for everybody!

みんなの分のパイを買う!

What!?

は??

 

I grew up an only child in a suburb of the city

俺は都会の端っこで一人っ子として育ち

Spent my days alone my only friend was a stray kitty called Sardine

毎日孤独で 俺の友達は”イワシ”って呼んでた野良猫だけだった

I thought it was hilarious to call a cat a kind of fish

猫のことをイワシって呼ぶの面白いだろ

She played hard to get hissing while she scratched me

そいつは俺を引っかきながら遊んでくれてた

What she was trying to say was "Ogie, come and catch me"

“オーギー 私を捕まえてみな”って逃げるから

I learned quickly that perseverance

そこで忍耐っていうものを学んだんだ

Stood between a cat and her new best friend, Me

俺と友達の間に必要なことだった

 

I'm gonna do this right

誠心誠意尽くすし

Show you I'm not moving

気持ちが揺れることもない

Wherever you go I won't be far to follow

君がどこへ行っても俺は遠くには行かない

Oh, I'm gonna love you so

君を愛し続ける

You'll learn what I already know

君はきっと今にわかるよ

"I love you" means you're never ever ever getting rid of me

”愛してる”ってことは”君を離さない”ってことなんだって

You can try, oh but I

試してみてくれたっていいけど

“I love you" means you're never ever ever getting rid of me

”愛してる”ってことは”君を離さない”ってことなんだって