I threw a wish in the well,

願い事をしたの

Don't ask me, I'll never tell

聞かないでね 教えないわ

I looked to you as it fell, and now you're in my way

「あなたを探したら私の目の前に現れた」

I trade my soul for a wish,

この願いが叶うなら魂だって差し出すし

pennies and dimes for a kiss

キスできるならお金だって渡す

I wasn't looking for this,

でも求めてたのはこんなことじゃないの

but now you're in my way

でもあなたは私の所へきたのよね

 

Your stare was holdin', 

あなたの眼差しはずっと私を見つめていて

Ripped jeans, skin was showin'

破れたジーンズは肌が見えてる

Hot night, wind was blowin'

今日は暖かい日で風も吹いてる

Where you think you're going, baby?

あなたはどこへ行くの?

 

Hey, I just met you, and this is crazy,

出会ったばかりなのに私どうかしてるかも

but here's my number,

でもこれ私の番号なの

so call me, maybe?

電話してくれる?

It's hard to look right, at you baby,

面と向かっては言いにくいんだけど

but here's my number,

でもこれ私の番号なんだ

so call me, maybe?

だから連絡してくれない?

 

Hey, I just met you, and this is crazy,

出会ったばっかなのに私やっぱりどうかしてる

but here's my number, so call me, maybe?

だけど、連絡してくれない?

And all the other boys, try to chase me,

男の子たちみんな私を狙ってくるの

but here's my number, so call me, maybe?

だけどあなたの連絡を待ってるから

 

You took your time with the call,

電話がくるまで結構時間がかかったけど

I took no time with the fall

私が恋に落ちるのは大して時間はかからなかった

You gave me nothing at all,

あなたが何かしてくれたわけじゃないけど

but still, you're in my way

だけどあと少しであなたが来てくれるって信じてる

I beg, and borrow and steal

どんな手でも使ってやるから

At first sight and it's real

初めて見た時からそう決めたの

I didn't know I would feel it,

こんな気持ちになるなんて

but it's in my way

でももう後戻りできない

 

Your stare was holdin', 

あなたの眼差しはずっと私を見つめていて

Ripped jeans, skin was showin'

破れたジーンズは肌が見えてる

Hot night, wind was blowin'

今日は暖かい日で風も吹いてる

Where you think you're going, baby?

あなたはどこへ行くの?

 

Hey, I just met you, and this is crazy,

出会ったばかりなのに私どうかしてるかも

but here's my number,

でもこれ私の番号なの

so call me, maybe?

電話してくれる?

It's hard to look right, at you baby,

面と向かっては言いにくいんだけど

but here's my number,

でもこれ私の番号なんだ

so call me, maybe?

だから連絡してくれない?

 

Hey, I just met you, and this is crazy,

出会ったばっかなのに私やっぱりどうかしてる

but here's my number, so call me, maybe?

だけど、連絡してくれない?

And all the other boys, try to chase me,

男の子たちみんな私を狙ってくるの

but here's my number, so call me, maybe?

だけどあなたの連絡を待ってるから

 

 

Before you came into my life

あなたが私の人生に登場するまで

I missed you so bad

本当に寂しかったの

I missed you so bad

あなたが恋しかった

I missed you so, so bad

本当に本当よ

Before you came into my life

あなたが私の人生に現れるまで

I missed you so bad

ずっと寂しかったんだから

And you should know that

あなたには知ってて欲しいの

I missed you so, so bad

私がずっと待ってたってこと

 

It's hard to look right, at you baby,

面と向かっては言いにくいんだけど

but here's my number,

でもこれ私の番号なんだ

so call me, maybe?

だから連絡してくれない?

 

Hey, I just met you, and this is crazy,

出会ったばっかなのに私やっぱりどうかしてる

but here's my number, so call me, maybe?

だけど、連絡してくれない?

And all the other boys, try to chase me,

男の子たちみんな私を狙ってくるの

but here's my number, so call me, maybe?

だけどあなたの連絡を待ってるから

 

Before you came into my life

あなたが私の人生に登場するまで

I missed you so bad

本当に寂しかったの

I missed you so bad

あなたが恋しかった

I missed you so, so bad

本当に本当よ

Before you came into my life

あなたが私の人生に現れるまで

I missed you so bad

ずっと寂しかったんだから

And you should know that

あなたには知ってて欲しいの

I missed you so, so bad

私がずっと待ってたってこと

 

So call me, maybe?

だから電話してね?