作成:250、Danielle、Duckybay、Gigi

 

 

 

 

 

 Attention NewJeans 歌詞和訳

 

 

You and me

내 맘이 보이지

私の気持ちが見えるでしょ


한참을 쳐다봐

じっと見つめて

 

가까이 다가가

近づいていく

 

 you see
 you see? Ayy, ayy, ayy, ayy

分かってるでしょ?


One, two, three

용기가 생겼지

勇気が出てきた


이미 아는 네 눈치 

もう分かってるような君の素振り

 

고개를 돌려 천천히

ゆっくり振り向いて

 

여기

ほらここ


You see 

여기 보이니

ここ見える?

 

Looking for attention 너야겠어

君の注目を探してる


확실하게 나로 만들겠어 

確実に私のものにするよ


Stop Ayy

drop the question

drop the, drop the question 

質問するのはやめて


Want attention

want, want attention

気にしてほしいの


You give me butterflies, you know

私に翼をくれたじゃない

 

내 맘은 온통 paradise

私の気持ちは完全にパラダイス


꿈에서 깨워주지 마

夢から覚めさせないで

 

 

You got me looking for attention
You got me looking for attention


가끔은 정말 

たまに本当

 

헷갈리지만 

混乱するけど

 

분명한 건

はっきりしてるのは


Got me looking for attention

 

널 우연히 마주친 척할래 

君に偶然出会ったフリをして

 

못 본 척 지나갈래

知らんぷりして通り過ぎるの


You're so fine, gotta, gotta get to know ya


나와 나와 걸어가 줘

私と 私と歩いてよ


지금 돌아서면 

今 振り向いたら

 

I need ya, need ya, need ya 

to look at me back


Hey 다 들켰었나 

ねぇ 全部バレちゃったかな

 

널 보면 하트가 튀어나와

君を見たらハートが飛び出しそう

 

난 사탕을 찾는 baby

私は飴を探す

 

내 맘은 설레이지

私の心はときめくの


Ayy, drop the question 

drop the, drop the question

質問するのはやめて


Want attention

want, want attention

私に気付いてほしいの


You give me butterflies, you know

私に翼をくれたじゃない

 

내 맘은 온통 paradise

私の心は完全に浮いてるの


꿈에서 깨워주지 마 

夢から覚めさせないで

 

You got me looking for attention
You got me looking for attention
가끔은 정말 

たまに本当

 

헷갈리지만 

混乱するけど

 

분명한 건

はっきりしてるのは


Got me looking for attention

 

You got me looking for attention
You got me looking for attention


가끔은 정말 

たまに本当

 

헷갈리지만 

混乱するけど

 

분명한 건

はっきりしてるのは


Got me looking for attention

 

A-T-T-E-N-T-I-ON
Attention is what I want
A-T-T-E-N-T-I-ON
Attention is what I want
A-T-T-E-N-T-I-ON
Attention is what I want
A-T-T-E-N-T-I-ON
You got me looking for attention