来たー目目目

U-Tube
下差し

I'm not a stranger to the dark
私は暗闇なんて怖れない
Hide away, they say
みんな言うの、隠れて、って
'Cause we don't want your broken parts
壊れたあんたなんか見たくないから、って
I've learned to be ashamed of all my scars
私は体の傷も心の傷もすべてを恥じるよう教えられたわ
Run away, they say
彼らは言う、逃げろ、と
No one will love you as you are
誰もありのままのあんたなんか愛さないから、って

But I won't let them break me down to dust
だけどね、私はそんな奴らにゴミのように粉々にされたりしない
I know that there's a place for us
私たちにはみんな居場所があるってわかっているから
For we are glorious
だって私たちは栄誉ある人間なのよ

When the sharpest words wanna cut me down
鋭い言葉で私を突き刺したら
I'm gonna send a flood, gonna drown them out
大量の水で溺れさせてやるわ
I am brave, I am bruised
私は勇者なの、傷を負った勇者なのよ
I am who I'm meant to be, this is me
これが私のあるべき姿、これが私なのよ
Look out 'cause here I come
見てよ、私が現れるんだから
And I'm marching on to the beat I drum
ドラムを叩いてビートにのって登場するわ

I'm not scared to be seen
見られることなんて怖くないんだから
I make no apologies, this is me
謝ったりしないわ、これが私なのよ

Another round of bullets hits my skin
またしても銃弾が私の肌を打つ
Well, fire away 'cause today, I won't let the shame sink in
ねえ、打ち続ければ?だって今の私は羞恥心で満たされるつもりはないから
We are bursting through the barricades
バリケードを押し破って進んでいるわ
And reaching for the sun (we are warriors)
そして太陽に近づくの(私たちは戦士なのよ)
Yeah, that's what we've become
そう、私たちは戦士になったの

Won't let them break me down to dust
彼らにゴミみたいに粉々にされたりしない
I know that there's a place for us
私たちにはみんな居場所があるってわかっているから
For we are glorious
だって私たちは栄誉ある人間なのよ

When the sharpest words wanna cut me down
鋭い言葉で私を突き刺したら
Gonna send a flood, gonna drown them out
大量の水で溺れさせてやるわ
I am brave, I am bruised
私は勇者なのよ、傷を負った勇者なの
I am who I'm meant to be, this is me
これが私のあるべき姿、これが私なのよ
Look out 'cause here I come
見てよ、私が現れるんだから
And I'm marching on to the beat I drum
ドラムを叩いてビートにのって登場するわ

I'm not scared to be seen
見られることなんて怖くないんだから
I make no apologies, this is me
謝ったりしないわ、これが私なのよ

...This is me
・・・これが私

And I know that I deserve your love
それに私は愛されるべき人間よ
There's nothing I'm not worthy of
私が値しないものなんて何一つないわ
When the sharpest words wanna cut me down
鋭い言葉で私を突き刺したら
I'm gonna send a flood, gonna drown them out
大量の水で溺れさせてやるわ
This is brave, this is bruised
勇敢でしょ、これが傷を負ってるってことなの
This is who I'm meant to be, this is me
これが私のあるべき姿、これが私なのよ

Look out 'cause here I come (look out 'cause here I come)
見てよ、私が現れるんだから
And I'm marching on to the beat I drum (marching on, marching, marching on)
ドラムを叩いてビートにのって登場するわ
I'm not scared to be seen
見られることなんて怖くないわ
I make no apologies, this is me
謝ったりしないわ、これが私なのよ

I'm gonna send a flood
大量の水で
Gonna drown them out
溺れさせてやるわ

(...this is me) 
(・・・これが私)


今夜、日本のTV番組に登場されていた御本人が生歌を披露流れ星


泣いてしまったえーん


スターシード達へのメッセージに聴こえたのは私だけかなハート


まだまだ自分を出しきれずにいるスターシード達へ。


そのままで愛されるべき存在なんだって気付いても良いんだよ。


繊細過ぎて沢山傷付いてきたかもしれないよね。


選ばれた者の魂の中にある正義を発揮していこう!

宇宙はずっと味方でいてくれているよ。


そして同じような仲間達にも光を当てていこう。


これからは私達がもっと輝いていく時代なんだよ。


準備は良いかな!


一緒に輝こう、宇宙の仲間達に届く位に輝いていこう!


地球を満喫していこう星星星