midjourneyで作製したオリジナルの画像です、無断転載は御遠慮ください。

なお、この画像のプロンプトを末尾に書いてありますので自作の参考にどうぞ
ただし、同じ画像が出る確率は非常に少ないと思います。

 

 

 

 

 

に映る自分の姿は曖昧で
それは粉々にひび割れている
まるで私の心と同じように

笑うことで涙を止めては
明日のことは何も考えずに
今という瞬間だけを生きている

だから私は息を吸い、息を吐く
それが今、唯一私にできること
時は傷の痛みを取り去るが
記憶は常に心に残り続ける

あの日の怒りや感情が薄れても
この終わりなき悪夢は苦しめる
きっと再び光に変わった後さえも

だから私は
息を吸い、息を吐く
それが今、私にできること
息を吸い、息を吐く

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My reflection in the mirror is vague, 

it is cracked to pieces

As if it were my heart.

 

If you stop crying by laughing
I don't think about tomorrow
I live only in the present moment

 

So I breathe in and breathe out
It's the only thing I can do now

Time takes away the pain of the wounds, but
But the memory will always linger in the mind

 

Even as the anger and emotions of that day fade
This endless nightmare torments me.

Surely even after it turns into light again

 

So I
Breathe in, breathe out

That's what I can do now.
Breathe in, breathe out

 

 

 

 

 

prompt

A cold day, 

a sad man's profile, 

a black and white photo, 

his breath is white 

--ar 16:9 --v 5.2