の、取り残された世界では
僕は懦弱で 僕は孤独だ

独り暗闇の夜を迎えると
薄暗い蝋燭が僕を頼りなく照らし
悲しく揺れ踊る、道化師の影を映す

思わずベッドに潜り込み
孤独と自分の明日を
切り離そうと瞼を閉じても
頭の中の闇と恐怖が
僕を眠らせてはくれない

壊れた孤独の瓦礫の中で
取残された憐れな自分と
残酷に通り過ぎていく時を
客観的に眺めている僕がいる

 

 

 

 

 

 

 

In this world left behind
I'm effete, I'm lonely

 

As I greet the dark night alone
A dim candle shines on me unreliably
and the shadow of a clown, sadly swaying and dancing

 

I crawled into bed without a second thought
and try to separate my tomorrow from my loneliness
I close my eyelids and try to separate
the darkness and fear in my head
won't let me sleep

 

In the rubble of broken solitude
And the pitiful self that is left behind
and the time that passes so cruelly
I am the one who objectively watches the time that passes so cruelly

 

 

 

2019/04/20に「喪家之狗」に銀の雨名義で公開したものの、リメイク再アップです♪

しかし、今日は暑かったですね💦休日にエアコンを入れたのは今シーズン初でした(笑)午前中は仕事で使う機械などを整備するのに、ずっと外にいたせいか午後は涼しい部屋でついウトウト💤ロング昼寝をしてしまい、休日の使い方としては少しもったいなかったかな・・・