【2】の続き
Q: What are the challenges of working in the entertainment industry for Peat?

ピート🍑 自分の快適ゾーンから抜け出して、自分の欠点を受け入れる勇気を持つのは難しいと思います。これは僕にとって最も困難で挑戦的なことです。多くの人がこのような状態にあると思いますし、僕もその一人です。

Peat🍑 I find it difficult to step out of my comfort zone and dare to accept my shortcomings. This is the most difficult and challenging thing for me. I believe that many people are like this, and I am one of them. 

🍑僕はまた、うまく演技できない、うまく話せない、カメラの前に立てないのではないかと恐れていました。これは、自分の弱点を受け入れたくないからかもしれません。大きなリスクを冒して一歩踏み出し、どこでミスを犯したのかを確認し、それを修正する必要があります。
アイデアのレベルにとどまるのではなく、少なくとも前回よりもうまくやることができます。振り返ってみると、このミスはジョークになっているかもしれません。

🍑I was also afraid that I would not perform well, speak well, and stand in front of the camera. This may be because I don’t want to accept my weaknesses. You need to take a big risk and step out to see where you may have made a mistake, and then correct it. At least you can do better than last time, instead of staying at the level of ideas. When you look back, this mistake may have become a joke.

Q: ソーシャルメディア上のさまざまなコメントをどのように見ますか?
Q: How do you view various comments on social media?

🍑 時々イライラすることがあるのは認めざるを得ません。一日中働いて家に帰ってくるとたくさんのコメントが寄せられていることもあります。
ご存じのように僕の改善を願ってコメントする人もいれば、単に自分の意見を述べる人もいます

🍑 I have to admit that it is frustrating sometimes. Sometimes I work all day and come home to find a lot of comments. You know, some people comment because they want me to improve, or just express their opinions.


🍑時々、自分自身に失望せずにはいられないこともありますが、定期的に自分を励ます練習をします。自分がここにいる理由を忘れず、自分を励まし、少なくとも自分の目標を忘れないでください、僕にとっては、時々落胆しても、それは普通のことです。
アーティストでなくても、他の仕事をしているときに同じ問題に遭遇するでしょう。
重要なのは、この問題をどうやって解決して先に進むかです。

🍑Sometimes I still can't help but feel disappointed in myself, but I will practice encouraging myself regularly. Don't forget why you are here, encourage yourself, at least don't forget your goals. For me, even if I feel discouraged sometimes, it's normal. Even if I am not an artist, I will encounter the same problem when doing other jobs. The key is how to solve this problem and then move on.

Q: その間、多くのことに適応する必要がありましたか?
Q: Did you have to adapt a lot during that time?

🍑最初はとても心配で、それから焦り、表情をうまくコントロールできませんでした。
この業界に入ってから、徐々に適応し始めたと感じています。今の僕の強みの1つは、以前よりも忍耐強くなったことだと思います。
以前は、お寺でずっとお経を唱えていられると冗談を言ったことさえありました。でも、これは本当に役に立つということを皆さんに伝えたいです。忍耐は僕を落ち着かせてくれます。問題に遭遇したとしても、何が起こったのかを考えます。

🍑At first I would be very worried, then I would become impatient, and I couldn't control my expression very well. I feel that after I entered this industry, I gradually began to adapt. I think one of my strengths now is that I am more patient than before. I even joked before that I could chant in the temple all the time. But I really want to share with you that this is useful. Patience makes me calmer. Even when I encounter problems, I will think about what happened.

🍑 他の人の問題を見ると、なぜ彼らがそうするのかについても考えます。今では周りの人々をよりよく理解し、問題を無視するのではなく解決することを選択するようになったと言えます。
問題を無視することは、最終的に他の人を傷つけたり、後で他の人と衝突したりする可能性があるため、困難でもあります

🍑 When I see other people's problems, I will also think about why they do this. It can be said that I now understand the people around me better and will choose to solve the problem instead of ignoring it. Ignoring it is also difficult because you will eventually hurt others or conflict with others later.

※インタビュー、ここで終わりみたい

↓この時の話なんだけど
自分のコメントに対して答えてくれたのか?知りたくてそのあたりのコメントを全部調べたから、それを知ってるんだけども。

私の質問(たぶん😤)に答えてくれる前にファン様達が喜ぶ質問に長々と2分ぐらいかけて答えてたんだけど
答え終わった後、いいコメントがなかったのよ。

(※ライブでは何でこんな事を書くんだろう?という質問がよくある)

だから「あぁそう言えば」って感じで3分前にさらっと私が質問したことに答えてくれたんだな。とその時に思った。
これは今、初めて書いたんだけど。

その時、全く表情を変えなかったから、大人忍耐強い人なんだな…って思ったんだよね。

なぜ、今書いたんだろうね?これを。
忍耐強くて素敵な人だともっと早く書いとけば良かったかな
ほら、妄想や思い込みもあるし色々間違ってたらまずいから…


いつも、世界中のファン達が読めるように英語の文字起こししてくれるんだよね、↓この方。お礼言ってきた🙏

…ねぇ、書いてから気がついたんだけど、これ海外の有料の雑誌のインタビューじゃないよね?

課金のは書いたらやばいでしょ?これでも法律猛勉強して士業資格持っててやってたし今は所有資格とは別の士業事務所だけど法律絶対遵守の仕事してるのよ

…有料のがこんなにお経みたいに読みにくいわけないよね?【追記:大丈夫なやつだった!】

 
↑これは私が作った画像

【この続きが少しある】

「LoveSea」EP9まで配信済✨