I’ve been expecting your call. 君からの折り返しの電話を待っているよ

Please give me a 10-minutes recess.

10分休憩をください

Thomas, I’m going to lose my first case.

トーマス、まずい初めの裁判で負けそう

OK,I have a couple of minutes for. 

わかった、数分だけ相談に乗ろう

He never said anything good to me. 彼は私に一度も褒めたことがない

What firm did you previously work?

前はどこで働いてましたか?

I worked here. ここで働いてました

Who is your supervisor? 上司は誰でしたか?

Would you characterize him as a screamer? Or tyrant? petty?  

彼は口やかましい?わがまま?せこい人?

He called me an idiot, and an embarrassment of legal profession. 

彼は私のことをバカで、弁護士の恥だと言いました

That sounds harsh. それはひどい

He died a day later. 彼は翌日死にました。

 

 

にほんブログ村 英語ブログへ
にほんブログ村