-Verse 1


Drivin' on the right-side road

右側の道をドライブ


He says I'm pretty wearin' his clothes

彼は自分の服を着ている私をかわいいと言う


And he's got hands that make hell seem cold

 

彼は地獄が冷たく見えるような手をしている
Feet on the dashboard, he's like a poem I wish I wrote

ダッシュボードの上の足、彼は私が書きたかった詩のよう

 

I wish I wrote
私が書きたかった


-Chorus


When he laughs at all my jokes

あなたは私のジョークを毎回笑ってくれる


And he says I'm so American

そしてあなたは、私がとてもアメリカンだと言う


Oh God, it's just not fair of him

まってよ、これはフェアじゃないわ


To make me feel this much

これほどまでによくさせてくれるなんて


I'll go anywhere he goes

彼の行くところならどこへでも行く


And he says I'm so American

そしてあなたも自分はとてもアメリカンだって言う


Oh God, I'm gonna marry him

ああもう、この人と結婚する


If he keeps this shit up

あなたがこんなのを続けるなら


I might just be in lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love

私は恋に落ちるかもしれない

-Verse 2


God, I'm so boring and I'm so rude

ああ、私はとてもつまらなくてとても失礼で


Can't have a conversation if it's not all about you

自分のことばかりじゃなければ会話が成立しないわ


The way you dress and the books you read

あなたの服装やあなたの読む本


I really love my bed, but, man, it's hard to sleep when he's with me

自分のベッドが大好きだけど、あなたと一緒だとなかなか寝付けない


When he's with me

あなたが一緒だと

-Chorus
When he laughs at all my jokes

彼は私のジョークを毎回笑ってくれる


And he says I'm so American

そしてあなたは、私がとてもアメリカンだと言う


Oh God, it's just not fair of him

まってよ、これはフェアじゃないわ


To make me feel this much

これほどまでによくさせてくれるなんて


I'll go anywhere he goes

彼の行くところならどこへでも行く


And he says I'm so American

そしてあなたも自分はとてもアメリカンだって言う


Oh God, I'm gonna marry him

ああもう、この人と結婚する


If he keeps this shit up

あなたがこんなのを続けるなら


I might just be in lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love

恋に落ちるかもしれない


-Bridge


I apologize if it's a little too much, just a little too soon

ちょっと早すぎたら申し訳ない


But if the conversation ever were to come up

でも、もしその話が持ち上がったとしたら、


I don't wanna assume this stuff

こんなことを決めつけたくない


But ain't it love?

でも恋じゃない?


Think I'm in love
彼に恋をしていると思う


-Chorus

 

When he laughs at all my jokes

彼は私のジョークを毎回笑ってくれる


And he says I'm so American

そしてあなたは、私がとてもアメリカンだと言う


Oh God, it's just not fair of him

まってよ、これはフェアじゃないわ


To make me feel this much

これほどまでによくさせてくれるなんて


I'll go anywhere he goes

彼の行くところならどこへでも行く


And he says I'm so American

そしてあなたも自分はとてもアメリカンだって言う


Oh God, I'm gonna marry him

ああもう、この人と結婚する


If he keeps this shit up

あなたがこんなのを続けるなら


I might just be in lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love

恋に落ちるかもしれない

 

-Outro

(Okay, come on, ah) Stop it, ah

 

(おけい、ついておいで) もうやめて、ああ

 

 

 

 

🦋

 

リクエストお待ちしております🎧ドンッ

(英語・韓国語)