-Verse 1


Perfect, easy, so good to me

完璧、簡単、自分にとてもいい


So why's there a pit in my gut in the shape of you?

ではどうして私の腹の中には、あなたの姿をした穴があるのだろう?


Distract myself, say it's somethin' else

気を紛らわせ、他のことだと言う


Maybe I'm just overwhelmed, maybe I'm confused

ただ圧倒されているだけかも、混乱しているだけかもしれない

-Pre-Chorus


Barely sleep when you sleep next to me

あなたが私の隣で寝るときかろうじてなることができる


But I keep thinkin' I'll find a cure

でも治療方法が見つかると思い続けている


I say that I'm fine, I tell you all the time

私は大丈夫だと言う、いつもあなたに言う


I've never felt so happy and sure

こんなに幸せで確かな気持ちになったことはない

-Chorus


But I'm so scared of my guitar

でも自分のギターがものすごく怖い


'Cause it cuts right through to the heart

だってギターが心まで切り裂いてくるから


Yeah, it knows me too well so I got no excuse

ええ、ギターは私を知り尽くしているから言い訳はできない


I can't lie to it the same way that I lie to you

あなたに嘘つくのと同じように嘘はつけない


I'm so scared of my guitar

自分のギターがものすごく怖いわ


If I play it, then I'll think too hard

もしこれを弾けば、考え込んでしまう


Once you let the thought in, then it's already done

一度でも考え始めたら、それはもう終わったことだ


So I'll lay in your arms and pretend that it's love

だから私はあなたの腕の中に横たわって、愛のふりをするの

-Verse 2


If I was brave and noble like you

私があなたのように勇敢で気高かったら


I'd have the nerve to just stop stringin' you along

あなたを振り回すのをやめる勇気があったのに


But I'm not half as decent as you

でも私はあなたの半分もまともじゃない


I'd rather be tied to someone, even if they're wrong

たとえ間違っていても誰かと結ばれていたい

-Pre-Chorus


I make excuses, my friends know the truth is

私は言い訳をする、私の友達は真実を知っている


I'm not as alright as I claim

私は言うほど大丈夫じゃない

I say that I'm fine, I tell you all the time

私は大丈夫だと、いつもあなたに言っている


As they watch all the light fade away

光が消えていくのを見ながら


-Chorus


Yeah, I'm so scared of my guitar

ええ、自分のギターがものすごく怖い


'Cause it cuts right through to the heart

だってギターが心まで切り裂いてくるから


Yeah, it knows me too well so I got no excuse

ええ、ギターは私を知り尽くしているから言い訳はできない


I can't lie to it the same way that I lie to you

あなたに嘘つくのと同じように嘘はつけない


I'm so scared of my guitar

自分のギターがものすごく怖いわ


If I play it, then I'll think too hard

もしこれを弾けば、考え込んでしまう


Once you let the thought in, then it's already done

一度でも考え始めたら、それはもう終わったことだ


So I'll lay in your arms and pretend that it's love

だから私はあなたの腕の中に横たわって、愛のふりをするの

 

Yeah, I'll lay in your arms and pretend that it's

ええ、私はあなたの腕の中に横たわって、ふりをするの

-Bridge


Love

愛の


I pretend that it's love

愛のふりをする


I pretend that it's love

愛のふりをする


I pretend that it's love, love
愛のふりをする、愛の


-Pre-Chorus


'Cause what if I never find anything better?

だってもっといいものが見つからなかったから?


The doubt always creeps through my mind

その疑念はいつも私の心に忍び寄る


So we'll stay together 'cause how could I ever

だから私たち一緒にいよう だって正しいことのために


Trade somethin' that's good for what's right?
いいことを引き換えることはできない

-Chorus


Oh, I'm so scared of my guitar

自分のギターがものすごく怖いよ


It cuts right through to my heart

私の心に突き刺さる


It knows me too well, I got no excuse

私を知り尽くしているから言い訳はできない


I can't lie to it the same way that I lie to you

あなたに嘘つくのと同じように嘘はつけない


I'm so scared of my guitar

自分のギターがものすごく怖いわ


When I play it is when I think too hard

これを弾くときは、考え込んでいるとき


I let the thought in, it's already done

その思いを受け止めたら、それはもう終わったことだ


But I'll lay in your arms and pretend that it's love

だけどあなたの腕の中に横たわって、愛のふりをするの


Yeah, I'll lay in your arms and pretend it's enough

ええ、あなたの腕の中に横たわって、それで十分だと思うの

 

 

🦋

 

リクエストお待ちしております🎧ドンッ

(英語・韓国語)