-Intro


Ready?

準備はできた?


Are you ready?

準備はできた?


Yeah (I'm gonna scare you again)

ええ(また脅かしてやる)


Don't scare me again

もう脅かさないで


six, five, six, seven, eight

6, 5, 6, 7, 8

-Verse 1


"Baby doll, you have changed"

ベイビードール、あなたは変わった


That's the thing you always say

あなたがいつも言っていることだよ


Cursin' me, trash my name

私を呪って、私の名前を捨てた


I rained all over your parade

あなたのパレードに雨を降らせた


Now you're on my couch, you're fightin' tears

いまあなたは私のソファで涙と戦っている


You say I'm cruel beyond my years

あなたは私が年相応に残酷だという


And as I'm walkin' out that door

そして私がドアを出ていくとき


Say you don't know me anymore

もう私を知らないと言う

-Chorus


Well, I have captors I call friends

ああ、私には友だちと呼べる捕虜がいる


I got panic rooms inside my head

頭の中がパニックルーム


And I get down with crooked men

曲がった男にもへこたれる


But I am the girl I've always been

でも私はいつもの私


I got wrapped up in the game again

私はまたゲームに夢中になって


And you woke up in an empty bed

そしてあなたは私の空のベットで目覚めた


And I can't say I'm a perfect ten

10店満点だと言うことができないけど


But I am the girl I've always been

でも私はいつもの私

-Verse 2


So don't say that I've been actin' different

だから私が変わったなんて言わないで


I'm nothin' if I'm not consistent

一貫性がなければ、私はなんでもない


You knew everything you'd be gettin'

あなたは全部わかっていたでしょ


I told you right from the beginnin'

最初からあなたに言っていたでしょ


Now you're on my case, how could I go?

いまあなたは私のケースにいる、どうしたらいいの?


You never dreamed I'd be so cold

私がこんなに冷たかったとは夢にも思っていなかったでしょ


And then, with venom on your tongue

それから、毒舌で


You ask me who I have become

あなたは私が誰になったのかを聞く


-Chorus
 

Well, I have captors I call friends

ああ、私には友だちと呼べる捕虜がいる


I got panic rooms inside my head

頭の中がパニックルーム


And I get down with crooked men

曲がった男にもへこたれる


But I am the girl I've always been

でも私はいつもの私


I got wrapped up in the game again

私はまたゲームに夢中になって


And you woke up in an empty bed

そしてあなたは私の空のベットで目覚めた


And I can't say I'm a perfect ten

10店満点だと言うことができないけど


But I am the girl I've always been

でも私はいつもの私


-Outro


Yeah, I'm a candle in the wind

ええ、私は風の中のキャンドルよ


I'll turn you out, I'll turn you in

私はあなたを追い出し、あなたを受け入れるわ


But I am the girl I've always been, ah

でも私はいつもの私

 

 

🦋

 

リクエストお待ちしております🎧ドンッ

(英語・韓国語)