-Verse 1

 

There's blood on the side of the mountain

山の斜面には血が流れ


There's writing all over the wall

壁一面に文字が書かれている


Shadows of us are still dancin'

私達の影はまだ踊っている


In every room and every hall

どの部屋もどのホールも


There's snow fallin' over the city

街には雪が降り注ぐ


You thought that it would wash away

あなたはそれがすぐ溶けて流されると思っただろう


The bitter taste of my fury

私の怒りの苦い味


And all of the messes you made

あなたが作ったすべての混乱


Yeah, you think that you got away

ええ、あなたは逃げ切れたと思っている

 

-Chorus


But I'm in the trees, I'm in the breeze

でも私は木々の中にいて、私はそよ風の中にいる


My footsteps on the ground

地面を踏む私の足音


You'll see my face in every place

あらゆる場所で私の顔を見るだろう


But you can't catch me now

けれど、いま私を捕まえることはできない


Through wading grass, the months will pass

草をかき分け、月日は過ぎていくだろう


You'll feel it all around

あなたはすべてを感じるだろう


I'm here, I'm there, I'm evеrywhere

私はここにいる、そこにいる、どこにでもいる


But you can't catch me now

けれどいま私を捕まえることはできない


No, you can't catch mе now

いいえ、いま私を捕まえることができない

 

-Verse 2


Bet you thought I'd never do it

きっと私はやらないと思ってたでしょうね


Thought it'd go over my head

それは私の頭を通り過ぎると思っていただろう


I bet you figured I'd pass with the winter

きっと私が冬と一緒に過ぎ去ると思っただろう


Be somethin' easy to forget

忘れるのは簡単なことだ


Oh, you think I'm gone 'cause I left

ああ、私はもういなくなったと思っているんだろう、だって私は去ったから

 

-Chorus


But I'm in the trees, I'm in the breeze

けれど私は木々の中にいて、私はそよ風の中にいる


My footsteps on the ground

地面を踏む私の足音


You'll see my face in every place

あらゆる場所で私の顔を見るだろう


But you can't catch me now

けれど、いま私を捕まえることはできない


Through wading grass, the months will pass

草をかき分け、月日は過ぎていくだろう


You'll feel it all around

あなたはすべてを感じるだろう


I'm here, I'm there, I'm evеrywhere

私はここにいる、そこにいる、どこにでもいる


But you can't catch me now

けれどいま私を捕まえることはできない


No, you can't catch mе now

いいえ、いま私を捕まえることができない

 

-Post-Chorus


Ooh


Ooh


Ooh


Ooh

 

-Bridge


You can't, you can't catch me now

できないわ、いま私を捕まえることはできない


I'm comin' like a storm into your town

私が嵐のようにあなたの街にやってくるわ


You can't, you can't catch me now

できない、いま私を捕まえることはできない


I'm higher than the hopes that you brought down

あなたがおろした希望より私は高いわ


You can't, you can't catch me now

できない、いま私を捕まえることはできない


I'm comin' like a storm into your town

嵐のようにあなたの街にやってくるわ


You can't, you can't catch me now

できない、いま私を捕まえることはできない


I'm higher than the hopes that you brought down

あなたがおろした希望より私は高いわ


You can't, you can't catch me now

できない、いま私を捕まえることはできない


I'm comin' like a storm into your town

嵐のようにあなたの街にやってくるわ


You can't, you can't catch me now

できない、いま私を捕まえることはできない


You can't, you can't, you can't

むりよ、できない、できない

 

-Outro


There's blood on the side of the mountain

山の斜面には血が流れている


It's turning a new shade of red

新しい色合いの赤色に染まっていく


Yeah, sometimes the fire you founded

ええ、時にはあなたが起こした火も


Don't burn the way you'd expect

あなたが思ったようには燃えない


Yeah, you thought that this was the end

ええ、あなたはこれで終わりだと思ったのね

 

 

 

↓パフォーマンス映像🦋

 

リクエストお待ちしております🎧ドンッ

(英語・韓国語)