-Intro


Oh-oh, oh-oh, oh-oh 


Da-ah, ah-ah, ah-ah-ah


Uh-huh, uh-huh, uh-huh, uh-huh


Yeah

 

-Verse 1


Think I only want one number in my phone

電話番号は一つだけでいい


I might change your contact to "Don't Leave Me Alone"

あなたの連絡先を「一人にしないで」に変えようかな


You said you like my eyes and you like to make 'em roll

君の瞳が好きだって言って、私を困らせたいのね


Treat me like a queen, now you got me feelin' thrown, oh

クイーンのように扱って、いまあなたは投げやりな気分になった

 

-Pre-Chorus


But I can't help myself when you get close to me

だけどあなたが近くにいるとき、私はどうにもできない


Baby, my tongue goes numb, sounds like "bleh-blah-blee"

舌が痺れて、"bleh-blah-blee" みたいに


I don't want no one else, baby, I'm in too deep

他の誰かじゃない、べいびー、深くハマったの


Here's a lil' song I wrote, it's about you and me 

私が書いた歌がここあるの、あなたと私の曲よ

 

-Chorus


I'll be honest

正直に言うと


Lookin' at you got me thinkin' nonsense

あなたを見ていると無意味なことを考えてしまう


Cartwheels in my stomach when you walk in

あなたが歩いているとき、私の胃の中はぐるぐるする


And when you got your arms around me

私に腕を回してくれるとき


Oh, it feels so good

ああ、もう最高


I had to jump the octave

オクターブ飛ばしちゃった


I think I got an ex, but I forgot him

私元彼がいると思うんだけど、もう忘れちゃった


And I can't find my chill, I must've lost it

冷静さも忘れた、忘れるべきよ


I don't even know, I'm talkin' nonsense

もう知らない、くだらないことを言っている

 

I'm talkin', I'm talkin' 


-Verse 2


I'm talkin' all around the clock

ひたすら話している


I'm talkin' hope nobody knocks

誰もノックしないことを祈ってる


I'm talkin' opposite of soft

ソフトなこととは正反対のことを話している


I'm talkin' wild, wild thoughts

ワイルドで野性的な考えを話している


You gotta keep up with me

ついて来て


I got some young energy

若いエナジーを手に入れたの


I caught the L-O-V-E

L-O-V-Eをつかまえた


How do you do this to me?

どうしてこんなことをするの?

 

-Pre-Chorus


But I can't help myself when you get close to me

だけどあなたが近くにいるとき私はどうもできない


Baby, my tongue goes numb, sounds like "bleh-blah-bleh-blee"

舌が痺れて、"bleh-blah-bleh-blee"みたいに


And I don't want no one else, baby, I'm in too deep 

他の誰かじゃない、べいびー、深くハマったの


Here's a lil' song I wrote, it's about you and me

私が書いた歌があるの、これはあなたと私の曲よ

 

-Chorus


I'll be honest

正直に言うと


Lookin' at you got me thinkin' nonsense

あなたを見ていると無意味なことを考えてしまう


Cartwheels in my stomach when you walk in

あなたが歩いているとき、私の胃の中はぐるぐるする


When you got your arms around me

私に腕を回してくれるとき


Oh, it feels so good

ああ、もう最高


I had to jump the octave

オクターブ飛ばしちゃった


I think I got an ex, but I forgot him

私元彼がいると思うんだけど、もう忘れちゃった


And I can't find my chill, I must've lost it

冷静さを忘れた、忘れるべきよ


I don't even know, I'm talkin' nonsense

もう知らない、くだらないことを言っている

 

I'm talkin', I'm talkin' 

 

-Bridge


I'm talkin', I'm talkin', I'm talkin'

話している

Ah-ah, ah-ah, ah


I don't even know anymore

もう知らないわ

 

-Outro

 

This song catchier than chicken pox is 

この曲は水痘よりも伝染しやすい

 

I bet your house is where my other sock is

私の片方の靴下はきっとあなたの家にある

 

Woke up this morning, thought I'd write a pop hit, ha-ha

今朝起きて、ヒット曲を書こうと思ってた

 

How quickly can you take your clothes off?

あなたはどれだけ早く服を脱げる?

 

Pop quiz

抜き打ちクイズ

 

 

 

↓パフォーマンス映像💌

 

 

リクエストお待ちしております🎧ドンッ

(英語・韓国語)