-Verse1

 

Master manipulator

マスターマニピュレーター

 

God, you're so good at what you do

神様、あなたはお上手です

 

Come for me like a savior

救世主のように私のところへ来てください

 

And I'd put myself through hell for you

あなたのためなら地獄もいとわない

 

Hear all the rumors lately

最近の噂をすべて聞く

 

That you always denied

あなたがいつも否定していたこと

 

And I fell for you like water

水みたいにあなたを愛してしまった

 

Falls from the February sky

2月の空からの滝

 

But now the current's stronger

だけどいまは流れが強い

 

No, I couldn't get out if I tried

いや、外に出ようとしても出られなかった

 

But you convinced me, baby

だけどあなたは納得させた

 

It was all in my mind

私の心の中にあった

 

-Chorus

 

And now you got me thinkin'

そしていまあなたは私に考えさせた

 

Two plus two equals five

2+2は5

 

And I'm the love of your life

そして私はあなたの人生の愛

 

'Cause if rain don't pour and sun don't shine

雨が降らなくても太陽が照らさなくても

 

Then changing you is possible

あなたを変えることは可能だ

 

No, love is never logical

いいえ、愛は決して論理的じゃない

 

-Verse 2

 

You built a giant castle

あなたは巨大なお城を築いた

 

With walls so high I couldn't see

壁が高すぎて見えなかった

 

The way it all unraveled

すべてが解明された

 

And all the things you did to me

私のためにしてくれたすべてのこと

 

You lied, you lied, you lied, oh

嘘をついた、嘘をついた

 

-Chorus

 

And now you got me thinkin'

そしていまあなたは私に考えさせた

 

Two plus two equals five

2+2は5

 

And I'm the love of your life

私はあなたの人生の愛

 

'Cause if rain don't pour and sun don't shine

雨が降らなくても太陽が照らさなくても

 

Then changing you is possible

あなたを変えることは可能だ

 

I guess love is never logical

愛は決して論理的じゃないと思うわ

 

The sky is green, the grass is red

空は緑、草は赤

 

And you mean all those words you said

そして、あなたが言ったことはすべて本心なのね

 

I'm sure that girl is really your friend

あの女の子はきっとあなたの友だち

 

Our problems are all solvable

私達の問題はすべて解決できる

 

'Cause loving you is loving every

あなたを愛していることは、すべての人を愛してるということだから

 

-Bridge

 

Argument you held over my head

言い争いは私の頭の上で繰り広げられた

 

Brought up the girls you could have instead

あなたが代わりに手に入れたかもしれない女の子の話を持ち出した

 

Said I was too young, I was too soft

私は若すぎる、私は柔らかすぎると言った

 

Can't take a joke, can't get you off

冗談が通じない、君を落とせない

 

Oh, why do I do this?

ああ、なぜ私はこんなことをするんだろう

 

-Chorus

 

I look so stupid

ばかみたい

 

Thinkin' two plus two equals five, and

2+2は5だと考える、そして

 

I'm the love of your life

私はあなたの人生の愛よ

 

'Cause if rain don't pour and sun don't shine

雨が降らなくても太陽が照らさなくても

 

Then changing you is possible (Ah, ah)

あなたを変えることは可能だ

 

No, love is never logical

いいえ、愛は決して論理的じゃないわ

 

-Outro

 

Logical, logical

論理的、論理的

 

Love is never logical

愛は決して論理的ではない

 

I know I'm half responsible

私の責任も半分はあるわ

 

And that makes me feel horrible

それは私を恐ろしい気分にさせる

 

Oh, logical, logical

ああ、論理的、論理的

 

Love is never logical

愛は決して論理的ではない

 

I know I could've stopped it all

全部止められたはずなのに

 

God, why didn't I stop it all?

どうして止めなかったんだろう

 

Oh, logical, logical

ああ、論理的、論理的

 

Love is never logical

愛は決して論理的ではない

 

I know I'm half responsible

私の責任も半分はある

 

And that makes me feel horrible

それは私を恐ろしい気分にさせる

 

Oh, logical, logical, love is never logical

ああ、論理的、論理的、愛は決して論理的ではない

 

I know I could've stopped it all

全部止められたはずなのに

 

God, why didn't I stop it all

どうして止めなかったんだろう

 

 

🦋💜

 

リクエストお待ちしております🎧ドンッ

(英語・韓国語)