-Verse 1

 

Hate to give the satisfaction asking how you’re doing now

いまどうしてるって聞いて満足感を与えたくない

 

How’s the castle built off people you pretend to care about?

あなたが気にかけているふりをした人達が築いた城はどう?

 

Just what you wanted

あなたの望んだとおりね

 

Look at you, cool guy, you got it 

やったわね

 

I see the parties and the diamonds sometimes when I close my eyes 

目を閉じると時々パーティーとダイヤモンドが見える

 

Six months of torture that you sold as some forbidden paradise 

禁断の楽園として売られた半年間の拷問

 

I loved you truly 

本当に愛していた

 

Gotta laugh at the stupidity 

愚かしさに笑えてくる

 

-Chorus

Cause I’ve made some real big mistakes 

私は本当に大きな間違いをした

 

But you make the worst one look fine 

だけどあなたは最悪なことを平気に見せる

 

I should’ve known it was strange 

おかしいと気づくべきだった

 

You only come out at night 

あなたは夜にだけ現れる

 

I used to think I was smart 

以前は自分は賢いと思ってた

 

But you made me look so naive 

だけどあなたは私をとても素朴に見せた

 

The way you sold me for parts 

パーツのために私を売ったこと

 

As you sunk your teeth into me, 

私に歯を食い込ませたように

 

Oh bloodsucker, famefucker 

あぁ吸血鬼、名声

 

Bleeding me dry like a goddamn vampire

まるで吸血鬼のように私の血を吸い取る

 

-Verse 2

 

Every girl I ever talked to 

これまで話をした女の子はみんな

 

Told me you were bad, bad news 

あなたは悪い人だと言ってた

 

You called them crazy 

彼女らのことクレイジーって言ってたよね

 

God I hate the way I called them crazy too 

ああ私も同じように呼んでたから悔しい

 

You’re so convincing 

あなたはすごく説得力があるわ

 

How do you lie without flinching 

どうしたらひるむことなく嘘をつけるの

 

Oh, what a mesmerizing, paralyzing, fucked up little thrill 

あぁなんて魅力的で麻痺させるようでめちゃくちゃ小さいスリルなんだろう

 

Can’t figure out just how you do it and god knows I never will 

あなたがどうするのか理解できないし神様だけが知ってる

 

Went for me and not her 

彼女ではなく私の元へ来た

 

Cause girls your age know better 

あなたがたの年頃のほうがもっとよく知っているわ

 

-Chorus

 

I’ve made some real big mistakes 

私は本当に大きな間違いをした

 

But you make the worst one look fine 

だけどあなたは最悪なことを平気に見せる

 

I should’ve known it was strange 

おかしいと気づくべきだった

 

You only come out at night 

あなたは夜にだけ現れる

 

I used to think I was smart 

以前は自分は賢いと思ってた

 

But you made me look so naive 

だけどあなたは私をとても素朴に見せた

 

The way you sold me for parts 

パーツのために私を売ったこと

 

As you sunk your teeth into me, 

私に歯を食い込ませたように

 

Oh bloodsucker, famefucker 

あぁ吸血鬼、名声

 

Bleeding me dry like a goddamn vampire

まるで吸血鬼のように私の血を吸い取る

 

 

-Bridge

 

You said it was true love 

あなたは真実の愛だと言ったけど

 

But wouldn’t that be hard 

それはさすがに無理があるんじゃない?

 

You can’t love anyone 

あなたは誰のことも愛せない

 

Cause that would mean you had a heart 

あなたに心があれば、

愛することもできたかもしれないね

 

I tried you help you out 

私はあなたを救おうとした

 

Now I know that I can’t 

今ならそれが無理なことだって分かるわ

 

Cause how you think’s the kind of thing 

I’ll never understand 

だってあなたの考え方は

わたしには到底理解できないものだから

 

-Chorus

 

I’ve made some real big mistakes 

私は本当に大きな間違いをした

 

But you make the worst one look fine 

だけどあなたは最悪なことを平気に見せる

 

I should’ve known it was strange 

おかしいと気づくべきだった

 

You only come out at night 

あなたは夜にだけ現れる

 

I used to think I was smart 

以前は自分は賢いと思ってた

 

But you made me look so naive 

だけどあなたは私をとても素朴に見せた

 

The way you sold me for parts 

パーツのために私を売ったこと

 

As you sunk your teeth into me, 

私に歯を食い込ませたように

 

Oh bloodsucker, famefucker 

あぁ吸血鬼、名声

 

Bleeding me dry like a goddamn vampire

まるで吸血鬼のように私の血を吸い取る

 

 

↓パフォーマンス映像🦋💜

 

 

リクエストお待ちしております🎧ドンッ

(英語・韓国語)