Who's that sexy thang I see over there?

このセクシーな人は誰?
That's me, standin' in the mirror

私だ、鏡に映った私
What's that icy thang hangin' 'round my neck?

首にぶら下がってるのは?
That's gold, show me some respect

これは金、私を尊敬しな

[1]
I thank God every day

私は毎日感謝してる
That I woke up feelin' this way

こんな気持ちで歩けることに
And I can't help lovin' myself

自分を愛さずにはいられない
And I don't need nobody else, nuh uh

誰も必要ないんだぜ

[2]
If I was you, I'd wanna be me too

もし私が君だったら私になりたいって思う
I'd wanna be me too

私もなりたいって
I'd wanna be me too

私もなりたいって
x2

I walk in like a dime piece

私は魅力的に歩く
I go straight to VIP

VIPの道を真っすぐ行く
I never pay for my drinks

飲み代なんか払わない
My entourage behind me

後ろの取り巻きが払ってくれる
My life's a movie, Tom Cruise

私の人生はトムクルーズの映画みたい
So bless me, baby, achoo

そして私を祝福する
And even if they tried to

もし誰かがやろうとしても
They can't do it like I do

誰も私みたいにできない

(1)
(2)

Ow!(Turn the bass up)

(ベースをきかせて)
Turn the bass up

ベースをもっと
Ow!(Turn the bass up)

(ベースをきかせて)
Let's go!

さあ!

(1)