🎹🪈🎻👩‍🎤🧑‍🎤クラシック音楽祭にコロナ禍以来数年ぶりに行き癒されました。この三連休、駅ビルホール、駅前広場、病院内ロビーホール、銀行内ホール、教会内など各所でチャリティコンサートが繰り広げられ、私は1番規模の大きい音楽ホールへ行きました。


観たこともないような大きなリコーダーを含むアンサンブル、ピアノ🎹、バイオリン🎻、コミカル演技も入ったピアノ連弾🎹、オペラ歌手の方々によるオペラ曲の抜粋、ジャズピアノなど盛りだくさんで楽しみました。ご参加のアマチュア〜プロでご活躍のポランティアアーティストの皆様、素敵なコンサートをありがとうございました。🎵🥰🎶


Thanks to the volunteer classic artists. Love the charity classic music festival been held at many places like in the station linked shopping malls, station square, banks, hospitals, churches, cafe/restaurants and small/big halls of the regional concert halls. Appreciated the relaxed afternoon with their classic music❣️🎹🎵🪈🎻🧑‍🎤👩‍🎤🎶🥰